Geluk.

Het geluk schijnt geschapen te zijn
om gedeeld  te worden.


(Jean Racine)

Niet door het geluk te zoeken vindt men het,
doch door het door te geven.

(Morrellet)

Het geluk van de ander ligt in je handen.

(Phil Bosmans)

Deel je brood en het smaakt beter.
Deel je geluk en het wordt groter.

(Phil Bosmans)

https://i0.wp.com/www.waarwordjijgelukkigvan.nl/wordpress-nl/wp-content/uploads/2007/10/loesje-geluk-is-een-richting.gif

18 gedachten over “Geluk.

  1. klaproos

    dat is een serie mooie spreuken ik denk alleen dat niemand jouw geluk kan maken, dat je dat zelf moet doen,

    Het geluk van de ander ligt in je handen
    dus ik denk niet dat dit helemaal waar is, maar bijdragen tot…..
    ja dat wel natuurlijk:-)

    groetjes
    klaproos

  2. vlinder

    heee lieve wilma;)
    mooie spreuken hebbie weer joh en zo is het he;) paulo coelho heeft het xc3xb3xc3xb3k nog even over geluk daarom denk ik dat je het interesant vind te kijken;)
    fijne avond en hoop een mooie film dus geniet ervan he?!
    en ja,je hebt gelijk…ik ben hopeloos verslaafd..zucht;) haha
    liefs van mij…;))

Plaats een reactie