Schaatsen…

John wilde even het ijs uitproberen en zijn nieuwe schaatsen…
Het ging hem best goed af 😉
Dscn1696Dscn1697


John ging even een stukje klunen
want we kwamen dit tegen…
Dscn1706

Dscn1700_2Dscn1703

John had ieder geval een paar toeschouwers 😉
Dscn1707Dscn1704

Vanmiddag weer!

20 gedachten over “Schaatsen…

  1. Pia

    Wow Wilma het ziet er bij jou ook witter uit dan hier zeg. Hier liggen de schaatsen nog in het vet. Voor Arno en mij lijkt het na al die jaren niet verantwoord om dat ijs op te gaan en de jongste zoon vond dat hij genoeg bevroren was achter de vuilniswagen deze week. Hahhaaha, maar jou zoon vermaakt zich prima dus, vanavond spierpijn in zijn schenen ? Veel plezier vanmiddag op het ijs en dan vanavond heerlijk soezelen in de warmte

  2. My life

    Hoi lieverd, ja hij moet het nu nog even doen hoor, voordat de pret weer voorbij is he. Hier gaat hetw el lekker, maar ga vandaag niets doen alleeen even leuke dingen. morgen begint de groepstherapie weer en ben benieuwd hoe alles zal gaan, hoe groot de groep is en wie het allemaal zijn. We moeten weer iedcereen aan elkaar voorstellen en ons verhaal weer doen. daar heb ik het minst zin in het steeds herhalen van dingen. maar goed, moet maar even he. IK heb gisteren echt genoten van de natuur hoor. Echt geweldig mooi allemaal. Ik wens jou een fijne dag toe en geniet van alles opm je heen he. Liefs en knuf X My life

  3. rietje

    goedemorgen wilma, wat knus joh die foto’s en zo lief die eendjes…..zo fijn dat ze tegen deze kou kunnen, hadden wij maar zo’n warm verenvachtje….ik hoop dat John vandaag nog lekker geniet, morgen weer naar school en dinsdag dooi……liefs warme knuf van mij

  4. Leo

    Wij stonden gisteren, en staan straks, langs de kant en nemen alles op het digitale mee naa rhuis. Ook leuk…want vermoedelijk moeten we er weer eenjaar of tien mee doen…

  5. christine

    zag op tv dat iedereen aan het schaatsen is, lijkt me wel leuk, maar ik kan dat niet
    heb nooit rolschaatsen gekregen van mijn ma, en kan dat dus niet, en daar ik niet lenig ben begin ik er niet meer aan
    en je hebt gelijk dat je iets voor uw zelf gekocht heb
    ik heb ook iets voor mijzelf gekocht in de solden
    nog een fijne zondag

  6. Ik en Mij

    Je zag me vast schrijven. Wel een beetje laat, maar ik heb het erg druk gehad in de vakantie. Ik hoop de volgende WOW ook nog te kunnen schrijven.

    Ik wens je nog een fijne zondag.

  7. maryan

    Het is vandaag een stuk kouder lijkt het, geen zon bijna. Ze waren hier op de Vaart ook allemaal aan het schaatsen.. Ik kijk wel naar het EK, lekker warm.. 🙂

  8. wilma

    @Maryan: mijn dochter stuurde net een smsje: Waar zij aan het schaatsen is, is Marco Borsato ook aan het schaatsen! Ze is net met hem op de foto gegaan hihihi

  9. vlinder

    mooie actie foto,s wilma zxc3xa9lfs van de eendjes hihi;)
    morgen maar weer is m,n neus buiten de deur steken;)
    wens jou een fijne nieuwe week toe met liefs van mij..;))

Geef een reactie

