YES!

Vanmorgen hadden we om 7.00u een stroomstoring! Ik werd wakker omdat het alarm van mij traplift afging…Wat een vreselijk geluid is dat toch!! Dat gaat echt door met & been. En wat word het dan snel koud in huis… Het bleek een flinke storing in de regio te zijn en we hadden om 9.15 u pas weer stroom. Toen ik uiteindelijk op de pc wilde gaan kon ik niet on-line..Nou daar werd ik niet vrolijk van 😦
Gebeld met Tiscali (Telford) en wat bleek mijn netwerkkabel was stuk volgens hun..we hadden wat testen gedaan en volgens hun lag het daar aan ( het ligt NOOIT aan hun ;-))
Ik dus op stap met mijn vriendin en meteen het nuttige met het aangename verenigd :-))) Wat bleek bij thuiskomst: WILMA KON GEWOON WEER ONLINE!!!!!

(heb ik nu dus een netwerkkabel in de aanbieding ;-)))

Fijne zaterdag. ( FG…bedankt voor het doorgeven (Y)

Liefs:Wilma.


Dscn1694_2Nog even een foto van de polen
op het dak..
.

11 gedachten over “YES!

  1. rietje

    lieve wilma, dat was me het ochtendje wel zeg…..brrrr, met dit weer in de kou en dan ook nog eens geen internet…..mar alles is gelukkig weer opgelost, knusse, warme avond…..liefs rietje

  2. Pia

    Daar wordt je niet vrolijk van dus. Echt weer zo’n lekker lomp antwoord van zo’n Helpdesk he, maar ja die zitten ook met van die standaardlijstjes voor hun neus. Hoop dat je nu weer opgewarmd bent, je had dus geen blauwe neus van de drank maar van de kou hahaha. Fijne avond Wilma, kaarsjes aan en dicht bij de kachel

  3. J@n.

    Die smoesjes van Telfort ken ik ook, omdat ze mij m’n router lieten recetten heb ik er 5 dagen uitgelegen, dus je hebt nog geluk, maar zoals je zegt, aan hen ligt het nooit. Nee, Telfort heeft bij mij nog veel goed te maken, maar ik ben blij dat je weer online bent Wilma. Gr. J@n.

  4. Thea

    Hai Wilma,gelukkig duurde de storing niet al te lang,gisteren viel bij ons de stroom ook uit ,ik gelijk aan het bellen,de schrik van de laaste keer(ruim 50 uur) zit er nog goed in hier,maar gelukkig was het nu maar even.

    Fijn weekend
    Liefs Thea.

Geef een reactie

