De verbouwing….

Morgen heb ik rust aan mijn hoofd. De muur is eraf & ik kan puin gaan ruimen…
De mannen hebben hard gewerkt hoor, wat een zooi! Nu rijden ze nog wel regelmatig langst, maar ze hoeven niet meer bij mij aan de gang deze week…

Toen de muur eraf was bleken er enorme kieren te zijn…Maar dit keer werden die meteen dichtgemaakt. Zonder dat ik erom hoefde te vragen. Nu is het afwachten wat er volgende week gaat gebeuren.

Vandaag veel weg geweest, boodschappen gehaald, dorp in geweest.
Nieuw visje wezen halen want de vorige is denk ik door de stress niet meer…
Toch er voor gezorgd dat de mensen van de bouw wel op tijd hun kop koffie kregen.

Zo is de dag voorbij gevlogen…hoe was jou dag?Dscn1564_2

Dscn1565
Dscn1567
Dscn1568Dscn1566

22 gedachten over “De verbouwing….

  1. vlinder

    puin ruimen dus…poeh,maar het grootste werk is nu dus gedaan en langzaam maar zeker word het weer je eigen gezellige huisje moet je maar denken;)
    mijn dag? heerlijk relaxt dagje en ik geniet van m,n vrije weekje maar tjonge..wat vliegt dan de tijd he? zucht….
    lekker gelezen,boodschapjes gehaald,huisje weer schoon enz.
    fijne vrijdag wilma met liefs van mij..;))

  2. Alice

    Lekker dat ze even klaar zijn, een momentje rust en straks weer weekend. Neem het er maar even van. Ik had ook best heftige dag, maar die is gekukkig nu voorbij.

  3. Plato

    Dus er komt, zo te zeggen, schot in de zaak. Dat is goed want je zit er al een tijdje in. Oh wacht…dak….binnenkant. Dus nog lang niet klaar. Tjonge…

    Hoe was mijn dag. Superrustig. Alleen maar dingen in het huis gedaan en voor de pc gezeten.

    Straks lekker stukje lezen.

  4. Pia

    Mijn dag was gelukkig niet zo als de jouwe. Meid ik leef met je mee hoor. Maar ze doen het wel gelijk goed. In die flat waar wij woonden hebben ze gewoon de buitenmuur ingepakt om alle ellende te verdoezelen, de plafonds verlaagd want dat het neervallende originele plafond wel opvangen. Maar je bent er inderdaad nog lang niet. Komende week een pan snert voor de mannen? Het gaat tenslotte vriezen. Ik kan je uit ervaring zeggen ze waarderen het zeer en laten dat wel wel blijken door ook alles voor jou te doen.

  5. margriet

    Gelukkig voor jou dat het weekend rustig is, je moet maar zo denken, dit is gedaan. Straks weer de volgende stap, dus steeds iets vooruit. Ik denk aan je, fijn weekend.
    Liefs Margriet.

  6. Bettje

    Morguh Wilma, nou fijn dat je het na morgen hebt gehad met de verbouwing en dat je na het puinruimen lekker kan genieten!
    Gisteren een lekker dagje gehad ;-)), Fijne dag & liefs Bettina

  7. maryan

    Nou dat ziet er behoorlijk heftig uit Wilma. Ik moet mijn raam laten vervangen, zo’n grote in de woonkamer, er zit vocht tussen, maar dat stel ik dus ook steeds uit..

    Mijn dag van gisteren was niet veel soeps..kwam niet echt goed op gan. Vandaag beter hoop ik.

  8. fijnegozer

    Goeiemorgen Wilma. Eigen huis in puin noemen ze zoiets geloof ik. Je gaat dat op het laatst goed zat worden he. Hier is het gelukkig niet de hele dag meer. Meestal ‘s-ochtends eventjes. En dan ‘s-nachts naar de stilte luisteren. Heerlijk. Ik wens je veel rust dit weekend.

  9. My life

    Hoi lieverd, het schiet daar dus ook al een beetje op he. Je krijgt er zo’n troep van he en je looppt het aldoor maar naar binnen. Nu is het vreselijk omstuimig weer en nerg nat. Ik hoop dat het morgen wat droger is want dan heb ik rijles. hahaha. Gaat het verder ook goed met je? Ik hoop van wel. Doe maar rustig aan en geniet van van je rust. liefs en een fijn weekend van X MY life

  10. beuzeblaadje

    Wooooow Wilma wat een klus zeg!
    Ik heb de foto’s allemaal even vergroot bekeken…..tjonge jonge!
    Knap van die man die aan het werk is vanuit de bak van een takelwagen! Heb je al enig idee wanneer deze klus geklaard zal zijn? Je moet maar zo denken: elke dag is er weer xc3xa9xc3xa9ntje dichter bij het resultaat!

    Bijna weekend, kun je hoop ik weer even genieten van de rust?

    Groetjesss,
    beuzeblaadje

  11. Wilma.

    @Beuzeblaadje: Nou het zal wel midden 2009 worden voor alles echt helemaal klaar is…Want van binnen moet alles ook nog verbouwd worden. Ik blijf mezelf elke dag maar weer moed inpraten ;-))

  12. Truus

    Ha Wilma, dat zijn leuke foto’s voor later. 😉 Midden 2009!!! Slik! Geniet in ieder geval van je bouwwerkzaamhedenloze weekend. Enne… gisteren eerst gewerkt en ’s avonds op een heel leuk nieuw paard gereden. 🙂

  13. rietepietz

    Het is eigenlijk te gxc3xa9k dat er niet met wisselwonongen gewerkt wordt bij zxc3xb3’n grondige renovatie .
    Geniet maar van de rust dit weekend en inderdaad , zoveel mogelijk eruit als de mannen herrie maken !Fijn weekend !

Plaats een reactie