Van alles een beetje…..

Laat ik beginnen met jullie te bedanken voor de lieve felicitaties die Piet   (en ik) mocht ontvangen. Lief dat jullie hem kaartjes hebben gestuurd, hij was blij verrast met zijn volle mailbox!!
Zaterdag vieren we het zoals gezegd bij mij thuis.

De pop is inmiddels opgeruimd , wat een aandacht krijgt zo’n ding zeg…De kinderen uit de buurt vonden hem geweldig! Hij maakt trouwens wel veel lawaai en van rustig slapen komt niet veel…De blazer is nou niet echt geluidsloos, je moet er wel wat voor over hebben.

Gisteren ben ik teruggegaan  naar de huisarts omdat mijn schouder  (slijmbeursontsteking) nog steeds niet opgeknapt was/is. Zo langzamerhand had dat toch wel wat beter mogen zijn. Ik begon er aardig geirriteerd van te worden. In overleg met de Fysio dus terug naar de dokter. Ik had gedacht dat ze mij met wat medicijnen naar huis zou sturen, maar nee dus! Ik kreeg een injectie. Nu zit ik dus alles met mijn linkerhand te tikken.Soms smokkel ik een beetje en doet rechts een beetje mee…  Ik moet 24-48u. rust houden met rechts en dat is behoorlijk moeilijk voor mij. Maar daarna moet het beter gaan worden! Ik wacht het af……..

Vorige week, je weet wel , toen de zon zo mooi scheen hebben we nog een paar foto’s gemaakt van de katten, die genoten met volle teugen van de zon en de tuin. ( ik zet ze hieronder neer.) Ook een foto van de Grasparkietjes als ze genieten van een stukje sla.

* We kunnen geen grote dingen doen,
   alleen kleine dingen met grote liefde.
   ( Moeder Theresa)

Dscn3117

Dscn3118

Dscn3111

18 gedachten over “Van alles een beetje…..

  1. J@n.

    Prachtpoezen zijn het zeg.
    Wat vervelend nou, dat die schouder maar niet beter wil worden, maar als je straks terugkijkt zijn die 24/48 uur ook niks, toch!?
    Ik wens je ondanks alles een fijne dag Wilma.
    Gr. J@n.

  2. joke

    Dat is een tegenvaller met je arm, rustig aan joh, wat een geweldige foto’s van de poezen en de vogeltjes die hebben het goed bij jouw dat is te zien aan die tevreden snuitjes.
    Groetjes.

  3. Pia

    Fijn dat het gisteren leuk was, op die injectie na dan he. Maar wel luisteren he want ze zeggen niet voor niks dat je het zo lang rust moet gunnen. Wat is nu die paar uur Wilma op een mensenleven 🙂 Heerlijk zoals poezen zich niets van de hele wereld aantrekken

  4. Plato

    Hopelijk werkt die injectie. Vaak hoor je daar andere geluiden over. Maar misschien hebben ze niet goed stil gezeten. Dus houd maar goed rust. Ik zwaai (nee, niet terugzwaaien, dat mag niet) en wuif naar je.

  5. JIGI

    de verjaardag was dus geslaagd, leuk! Balen dat je onsteking niet beter wordt…hopelijk gaat het nu wel de goede kant op…sterkte ermee!

  6. Alice

    Ach het blijft sukkelen met zo’n ontsteking, mijn zus heeft er bij tijd en wijlen ook veel last van. Maar doe rustig aan dan heb je het meeste profijt van de injectie. Mooie foto’s van je poezen. Fijn weekend alvast

  7. zolderraam

    Ik was hier Wilma. Ik weet niet waarom ik er nog eens was Wilma. Misschien voor een “goede tijden gevoel” misschien misschien. Of was het gewoon voor nog eens een “zomaar” .Waarom, waarvoor het ook wezen mag Wilma, ik was er .

  8. Truus

    Leuke foto’s van je katten en grasparkietjes Wilma. 🙂
    Dat wordt nog lastig morgen met het grote feest van Piet. Zo’n injectie schijnt alleen goed te helpen als je ECHT rust neemt.

  9. Di Mario

    Ahhh, die parkietjes.. zo leuk.. Misschien ooit nog een keer hiet bij het huis. Eerst maar kijken welk dier mijn prinses uitkiest als lievelingsdier.

    Love As always
    Di Mario

  10. Leo

    Wilma, lieve meid, neem een voorbeeld aan de katten en neem ook jouw rust. Al die ontstekingen en andere kwaaltjes komen zeker voort aan een constante druk op de schouders. Ga eens lekker in een stoel zitten of op de bank liggen en laat de boel de boel. Denk aan jezelf, desnoods aan alle geliefden, vrienden en internetkennissen, maar neem je rust! Dan verdwijnen veel van die kwaaltjes als sneeuw voor de zon. Niet in het perkje gaan liggen hoor…dat is weer slecht voor de bloemen..

  11. rietepietz

    Alsnog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Piet , gewxc3xa9ldig zo’n opblaaspop 😉
    Vervelend dat je schouder maar blijft zeuren ,toch maar even nixc3xa9t smokkelen en de rust geven die voorgeschreven is .Dit soort injecties kan wxc3xa9l heel goed helpen ,Henk had een aantal jaren geleden hetzelfde probleem als jij maar nxc3¡ die prik ging het snel beter ,dus beterschap!

  12. Marika

    Die injecties werken vaak wel heel goed, mijn vader heeft dat ook een paar keer gehad.
    Wat liggen de katten lekker te genieten in het zonnetje. 😉

Plaats een reactie