Het “circus” begint….

U-laat-niet-los-wat-Uw-hand-begonVanmorgen om half 5 was ik klaarwakker…draaien, draaien en nog eens draaien. Uiteindelijk maar een kop koffie gehaald en mijn bad vol laten lopen. Van slapen zou het toch niet meer komen. Er spookte van alles door mijn  hoofd. Piet was al naar werk dus even appen met elkaar. mijn moeder smorgens met een bezoekje vereerd en nog maar weer een kop koffie erin. Rond half één Piet opgepikt en richting Umcu. We waren goed op tijd. Dat is wel zo prettig.  Dr. Luijk nam alle tijd voor ons. legde nauwkeurig uit wat hij zag op de CT-Scan en vertelde wat er mij de aankomende tijd te wachten staat. Eerst nog een aantal onderzoeken. Maandag krijg ik een bronchoscopie.  Gelukkig krijg ik een klein roesje. Er wordt zsm een PET-scan gepland en longfunctie blazen uiteraard. Daarna nog een biopt…..Dan wordt alles bij elkaar gebracht en bekeken. Dan volgt de uitslag en behandelplan zo snel mogelijk. Het lijkt alsof ik niks wijzer ben geworden…Toch ben ik opgelucht! Blij dat er heel snel wordt gehandeld en dat ze vaart zetten achter de onderzoeken. Zelf kan ik nu niks anders doen dan het proberen zo veel mogelijk “los” te laten. De dingen lopen en ik heb er geen controle op. Wel voel ik me heel erg gehoord en begrepen.  Dat is ook heel wat waard. Ik voel dat er zoveel mensen aan mij (ons) denken..voor ons bidden en kaartjes sturen..apjes ect. Als een warme deken voelt dat. Ik voel me veilig in Gods handen. Ik weet: Hij laat niet los wat Zijn hand begon.

67952025d5de4935060da640b183d93babbc31b1

4 gedachten over “Het “circus” begint….

Geef een reactie

