Storm……

Vandaag is het weer al wat stormachtig..Voor morgen wordt er nog meer verwacht.  Past eigenlijk heel goed bij wat er momenteel in mijn leven speelt. Het gaat allemaal niet zoals ik zo graag zou willen. Lichamelijke ongemakken noem ik het maar 😉  Gelukkig heeft de Nefroloog mijn ( alweer) te hoge bloeddruk redelijk naar beneden gekregen. Pilletje erbij zeg maar..Maar dat pilletje leidt nog wel een eigen leven helaas. Door mijn lage weerstand heb ik behoorlijk last van de bijwerkingen. Met als gevolg: “moe moe moe”. Dat moet nog wat slijten is mij gezegd. Daar hou ik mij dan maar aan vast 😉 . Gisteren al wat wezen wandelen  daar knap ik altijd goed van op, hoofd leeglopen.  Vanmorgen dus ook “gewoon” naar mijn “werk”. ( geen hele ochtend maar een poosje ) Ik kan ook wegblijven hoor…maar daar hou ik niet zo van. rust roest toch? En zoals eigenlijk altijd was ik weer blij dat ik gegaan was.Het was druk….erg druk! Leek wel of iedereen een beetje van de storm al in zijn/haar hoofd had.  Ik zag vanuit mijn ooghoeken dat er wederom mooie dingen gebeurde…Gebed met iemand die het zichtbaar erg moeilijk had. Ik mocht ook even met iemand praten die het tijden lang heel zwaar en moeilijk heeft gehad. Vandaag straalde ze! haar leven komt duidelijk in rustiger vaarwater en dat is zo mooi om te zien.

dienen  Wij mogen mensen dienen en daarmee dienen we onze Schepper. Wat wil je dan nog meer… Daar trotseer je toch dolgraag alle stormen in je leven voor?  De stormen die in mijn leven voorkomen en de stormen die andere mensen zo diep kunnen raken.. Wat is het dan bijzonder mooi dat we alles bij Hem mogen brengen.

vertel_god_geen_hoe_groot_uw_storm_citaat_is_briefkaart-r7d37b354317941a79180068dcca177b8_vgbaq_8byvr_512

Geef een reactie

