Better days…

 

 

dsc_2070

dsc_2071

Zit momenteel heerlijk achter het glas met een zonnetje erbij. De dagen gaan gelukkig al wat langer worden. Soms lijkt het net of ik naarmate ik ouder word er toch wat gevoeliger voor aan het worden ben.
Vanmiddag was een echte Wilma-middag. Wat houd dat dan in hoor ik je bijna denken. Nou heel simpel hoor. Een mooi tijdschrift en wat fruit erbij. Voor de gezonde drank een glas Cranberrysap en een bank bijna geheel voor mezelf. Onze 2 snoezepoezen liggen namelijk erg graag bij mij op de bank op zo’n middag als vandaag.  We gaan een heerlijk lang weekend tegemoet. Piet heeft morgen namelijk een vrije dag. Quality-time voor ons saam. 3 dagen even lekker niks moeten. uitslapen, krantjes lezen, wandelen en verder zien we wel. Vanaf dit heerlijke warme plekje bij het raam wens ik jullie alvast een superfijn weekend toe.

X Wilma

veer

 

 

Geef een reactie

