Pokémon…..

Afgelopen zaterdag gingen we richting Den Haag. Sinds kort woont mijn dochter daar en we zouden met elkaar ’s avonds naar het vuurwerk gaan.  We troffen het enorm met het weer en konden dus voordat het vuurwerk begon nog heerlijk een drankje doen op het terras. Daar kon ik in levende lijve ervaren hoe extreem de * Pokémonhype*  is….. Werkelijk de helft van de mensen die op de boulevard lopen zijn een soort van zombies geworden…Telefoon in de hand en al starende op hun schermpje lopen ze rond… Je weet werkelijk niet wat je ziet!! Onbegrijpelijk dat mensen o in de ban van kunnen zijn. Wij zaten aan een drankje daar buiten en opeens een enorm gegil en  ja soort van gekrijs…

“Pikachuw “!!!!  en ineens vliegen er van alle kanten mensen richting dat bewuste tafeltje!! Kinderen door het dolle heen en ja ook volwassen….Springen en roepen Yeah!! Ik heb hem!pikkachuw

Met stomme verbazing heb ik dit allemaal eens zitten bekijken en  eerlijk gezegd verbaasd het mij nog steeds. Ongelofelijk hoe een spel mensen op de één of andere manier zo in zijn macht kan krijgen. ( of in de beweging ;- ) )  Er word alleen nog maar gesproken over heb jij die al  of die? Nou nee hoor. Geef mijn portie maar aan fikkie 🙂  Voor mij hoeft dit niet zo…Wat zou het toch prachtig zijn als al deze mensen Jezus eens net zo zouden gaan volgen en voor Hem al die interesse hadden…

 

2 gedachten over “Pokémon…..

  1. rietemmen

    ja, héél erg, hoe bedenken ze het? en hoe word je verslaafd aan zo’n dom spelletje……….ben benieuwd hoe ’t af gaat lopen, kan niet voor eeuwig zijn, toch? fijne nieuwe week! liefs van mij

Geef een reactie

