Let it go….

go

Een doodgewone woensdag dacht ik vanmorgen……redelijk vroeg in de kleren en tijd voor ontbijt en niet te vergeten: Koffie 😀   Het is en blijft wonderlijk om te leren zien hoe God ons leidt op ons pad. Hoe Hij alles in Zijn hand heeft. Vaak hebben we de neiging om de dingen zelf te willen doen. Zelf zoeken naar oplossingen en ga zo maar door. Elke keer weer als ik mezelf daar ook op “betrap”….merk ik steeds weer dat dat zo niet werkt. We kunnen van alles bedenken en proberen, maar het belangrijkste doen we niet…. Dat is op God vertrouwen. Hij weet immers wat goed is voor ons.  Ik bemerk bij mezelf dat ook nog zo vaak…Te weinig Godsvertrouwen. Teveel ikke…te weinig GOD. Heb mezelf voorgenomen om hier echt een gebedspunt van te maken….Leren de dingen in de Handen van God te leggen. Hem vertrouwen boven al. Dat gaat echt niet zo makkelijk als ik dit hier neer tik…Maar het is wel het enige wat werkt.

vertrouw-op-god.jpg

Geef een reactie

