Bladeren in….

Al balderend door mijn fotobestanden kom ik soms zulke mooie dingen tegen. Dan dwalen je gedachten af naar die tijd. Je herbeleeft dan als het ware alles nogmaals. Foto’s ,kiekjes , kaarten…dat doet wat met mij. Ik ben nog wel een beetje van het ouwe ( en houden).Boven bij mij op de zolder staan 2 grote bakken vol met kaarten die ik mocht ontvangen in de periode dat het niet goed ging met mijn gezondheid. Niet alles heb ik bewaard…maar ik denk dat er in deze bakken toch wel zo’n 1500 kaarten zitten.  ( misschien wel meer..)Sommige met alleen een naam. Sommige met teksten erop. Al dan niet persoonlijk…Wat heb ik enorm veel troost geput hieruit. Elke dag mocht de postbode mij wat bezorgen. Het was een waar feest om zoveel medeleven te mogen ontvangen. Zelf probeer ik nu met enige regelmaat andere mensen te verblijden met een kaartje. Hoewel ik merk dat de verleiding soms groot is om dit digitaal te doen. Probeer deze verleiding toch te weerstaan. Want wat is er fijner dan een ander mens blij maken?

 

 

Een gedachte over “Bladeren in….

Geef een reactie

