huisje-kruisje-Kruisje-Huisje……

Vanmorgen mocht ik weer naar mijn  “werk”…Ik ga daar om de week en soms wekelijks naar toe. Voel mij enorm bevoorrecht dat ik daar aanwezig mag zijn. We hadden het druk, maar niet zo druk dat ik geen tijd had voor een praatje met disse en gene… Achter sommige gezichten gaat een wereld van zorgen en moeite schuil. Pijn, angst ,verdriet  en enorm veel eenzaamheid…Vele worden door het leven  “geslagen”: en dat valt om de drommel niet mee. Het zal je allemaal maar overkomen. Niemand vraagt om zo ( soms te ) veel zorgen en moeiten…Een luisterend oor is dat wat wij dan te bieden hebben en soms ook nog wat meer. Koffie is er altijd! Het raakt me elke keer weer enorm wat ik daar hoor. Wat is het leven soms hard…Maar wat heerlijk dat wij daar dan mogen vertellen van onze Liefdevolle Vader. Hij die daar altijd is voor ons allemaal en zeker niet in de laatste plaats voor hun! Zoals ik in de titel schrijf gaat het in het leven vaak over dat ieder huisje zijn kruisje heeft…Dat is zeker zo.. Niemand zou graag met de ander willen ruilen toch? Wat een heerlijkheid te weten dat God Zijn Zoon heeft gegeven…Dat Hij voor ons aan het Kruis is gestorven en daarmee een  plek in het Huis  ( een veilige plek )voor ons heeft vrijgemaakt.. Wat een Genade dat dat voor ons is. Ongeacht je huis en je kruis…Dat te weten is een enorme rijkdom en troost. Niet alleen voor ons maar voor allen die in Hem geloven. Wees welkom bij de Vader….

Wilma X

Geef een reactie

