Vrijdagmiddag…

Vandaag 2 keer wezen wandelen… Het gaat me steeds beter af! Hopelijk zet deze stijgende lijn zich voort 🙂  We zijn aangelopen bij een tante van mij waar we een koffiestop hebben gehouden. Daarna eindelijk eens wat tijd gemaakt om mijn laptop een beetje “op te ruimen”…Wat kom je dan veel tegen…Zoveel mooie “vergeten” foto’s…Wat een herinneringen roept dat op.. Van sommige foto’s weet ik wel dat ze gemaakt zijn  maar niet meer precies wanneer… Mooie plaatjes en dan denk ik..Word misschien wel tijd om daar een keer een album van te maken.. Nu zo maar eerst even gewoon genieten van al dit “vergeten moois” en toch al die foto’s maar niet verwijderen…

Goed weekend.

Wilma X

Een gedachte over “Vrijdagmiddag…

Geef een reactie

