“Wandeling”

Kom net terug van een heerlijke en bijzondere wandeling. Sinds kort probeer ik dat met wat meer regelmaat te doen… het is zo lekker om je gedachten te laten gaan terwijl je ook nog eens wat conditie opbouwt… Vandaag had ik eerst absoluut geen zin. Meerdere excuses al bedacht, maar uiteindelijk mezelf een figuurlijke schop onder de …..gegeven en jas aan hup! Wat was het weer lekker! Maar daarnaast kwam ik vandaag eerst een “oude bekende”tegen. Deze jongeman liep met zijn hondje. Hij zag me en ik merkte gewoon dat hij me herkende! ( Een speciale jongen) Ik mocht zijn hond aaien en we “spraken wat”…Toen ik zei, nou Dirk een hele fijne middag nog, straalde hij van oor tot oor. Wat maakte die lach ineens een wereld van verschil voor mij. Zo’n lach zouden we allemaal misschien eens wat meer “moeten” vertonen…dat zou HET verschil kunnen zijn..#Mondhoekenomhoogdag Zo noem ik het ook weleens..

Al verder lopend zag ik nog iemand aankomen…Ook met een hond. We herkende elkaar ook. Zij heeft ooit les gegeven aan mijn zoon. Wat een heerlijk gesprek hebben we gehad.. We begonnen over het ouder worden en eindigde ons gesprek met het hier onderstaande lied.

Hoe Groot Zijt Gij
O, Heer mijn God, wanneer ik in verwondering
de wereld zie die U hebt voortgebracht.
Het sterrenlicht, het rollen van donder,
heel dit heelal, dat vol is van uw kracht.

Dan zingt mijn ziel
tot U, o Heer mijn God:
hoe groot zijt Gij,
hoe groot zijt Gij!

Als ik bedenk, hoe Jezus zonder klagen
tot in de dood gegaan is als een Lam,
sta ik verbaasd, dat Hij mijn schuld wou dragen
en aan het kruis mijn zonde op zich nam.
Dan zingt mijn ziel
tot U, o Heer mijn God:
hoe groot zijt Gij,
hoe groot zijt Gij!

Als Christus komt met majesteit en luister,
brengt Hij mij thuis, hoe heerlijk zal dat zijn.
Dan zal ik vol aanbidding voor Hem buigen
en zingt mijn ziel: o Heer, hoe groot zijt Gij!

Dan zingt mijn ziel
tot U, o Heer mijn God:
hoe groot zijt Gij,
hoe groot zijt Gij!

Hoe veel mooier kan je wandeling eindigen…
Fijn weekend allemaal
X Wilma.
Geef een reactie

