’t Rijks……

Sinds enige tijd vermaak ik me op de woensdagmorgen met een een selecte groep met kwast en doek…Nooit gedacht dat ik me op deze wijze zo enorm kon vermaken. Een vriendin van mij haalde me over om daar eens te komen kijken en ik werd terstond verliefd! wat heet…verliefd….besmet met het virus wat schilderen heet. Nou heb ik de lessen nog heel hard nodig…maar ik vind het super gaaf en geniet elke week met volle teugen!! We hebben dan ook een leuke & lieve schildersjuf die ons zowel veel leert als de liefde voor de schilderskunst bijbrengt.  Al enige tijd hing er een lijst met het plan om met elkaar naar het Rijksmuseum te gaan en afgelopen vrijdag was het dan zover. 42 volwassen in 1 bus! Leek wel een schoolreisje voor volwassenen… Wat was het gaaf!! Rondleiding erbij en een lunch in de stijl van de Hollandse meesters…daarna nog de stad in om wat Gallerie’s te bekijken….Echt een topdag! Leerzaam maar ook erg gezellig!!  Een dag in ons geweldige museum die smaakte naar meer!!

Geef een reactie

