“wissewasjes

Het zijn soms roerige tijden… Deze zomer was niet zoals andere zomers! Het was wat hectisch allemaal. Wat minder..maar soms ook wat meer. Klinkt wat moeilijk te begrijpen. Maar ik kan niet alles uitleggen. Onze allerliefste kater Nelus is niet meer…Dat was een mindere periode deze zomer!! In 1 dag was zijn leventje hier ineens afgelopen. Een hartkwaal openbaarde zich en voor we het ons goed konden realiseren wat hem mankeerde was zijn einde daar. Voor hem goed hoor. Maar het overviel ons allen enorm.

2 regels uit een lied van Blof:

Zo moe en zo verslagen waren wij, nu een stilte bij ons was ipv jij…

Daarnaast overleed een lieve vriendin van mij aan kanker…Die klap kwam ook erg hard aan. Ze was nog maar 46 jaar….Natuurlijk zag ik het aan komen…Ze was al een tijdje ziek en dan weet je dat “het” gaat gebeuren…maar toch!! En,ja….ik weet!! Ze is bij haar Heer & Herder…maar het gemis voor haar familie…en vrienden…dat is er! Want ze was zo’n topper…

daarnaast is er nu een andere vriendin van mij ziek..#borstkanker…wederom iemand die vecht..Wil jullie vragen om te bidden voor haar..Elk gebed is zo welkom!

Dankbaar ben ik ook…Mijn moeder vierde haar verjaardag en mocht dat met haar kinderen en kleinkinderen doen. Een mijlpaal #75 jaar. Iets om God voor te danken.

Deze week viert mijn schoonmoeder haar 79e verjaardag #bijzonder! Want mijn beide schoonouders leven nog! Bij leve en welzijn zijn ze dit jaar 55 jaar getrouwd!

Wat een zege mag ik ontvangen van onze hemelse Vader! Ik besef heel goed dat lang niet iedereen dit allemaal heeft en daar ben ik God dan ook elke dag dankbaar voor.

 

Een gedachte over ““wissewasjes

  1. Nannie Hugen

    het leven gaat door dal en bergen alles hoort erbij zelfs dagen en maanden van eindeloze vlaktes van oppervlakkigheid. Maar het hoort erbij en ik ben ook dankbaar net als jij (knipoog)
    houd goede moed zuster

Geef een reactie

