Ruggesteuntjes…

De afgelopen dagen waren nu niet bepaalt mijn beste dagen. De migraine speelde hoog op. Waar het nu vandaan komt is mij een groot raadsel…Het is heel goed mogelijk dat de oorzaak in mijn rug te achterhalen is. In overleg met mijn Fysio ga ik aankomende week dan ook naar de Manuele Therapie..Vind dit best wel een beetje “eng”…maar ik zie geen andere oplossing. De boel zit nl gewoon muurvast. Zij vind dit de beste keuze en dan “moet” het maar…Continue rugpijn & migraine is ook niet vol te houden…Ik ben benieuwd wat het gaat worden…Hopelijk valt het een beetje mee. Zal best wel weer goed komen daar ben ik van overtuigd. Zal vast haar eerste niet zijn met botontkalking 😉 …en pijnstillers eet ik toch al :P. Vanmorgen heerlijk naar schilderles geweest. Het was prachtig weer zodat we met z’n allen lekker naar buiten konden om te schilderen. Om om schilderles te gaan was de beste beslissing die ik de afgelopen maanden heb gemaakt! Wat kan ik daar heerlijk mijn “ei” in kwijt! Heerlijk!! Ik kan het een ieder van harte aanbevelen. Nu ga ik nog even heerlijk met een boek van de zon genieten.
 X

 

11 gedachten over “Ruggesteuntjes…

    1. perikelen

      @Willem: Ik heb al een keer dingetjes laten zien op Facebook…
      Misschien zet ik wel een keertje wat op log…( ff moed verzamelen )
      Maar het schilderen is zo leuk!!!!

      1. platoonline

        Ik doe niet aan facebook, Wilma. Ik heb er ooit een aangemaakt, maar na een uur vond ik het al niks meer. Ik houd het bij mijn blog.

  1. Nannie Hugen

    Ja Wilma schilderen is heerlijk om te doen….misschien mag ik mee genieten van wat je hebt gemaakt? ik wens je een voorspoedig herstel voor je rug.Wat is manuele therapie eigenlijk?

  2. perikelen

    @Nannie: Bij Manuele therapie gaan ze kijken of al mijn botjes nog op de juiste plaats staan… zo niet dan gaan ze dat weer proberen te doen…#kraken noemen ze dat in de volksmond…misschien snap je nu een beetje waarom ik er zo tegen op zie…

      1. perikelen

        @Nannie: Het is me best wel meegevallen…Het was een hele lieve therapeute…We hebben eerst goed gepraat. Ze gaat me niet echt “kraken”omdat ik botontkalking heb…maar wel proberen om me redelijk pijnvrij te krijgen…DMV Oefeningen en het mobiliseren van mijn rug en wervels…alles zit nl nogal vast…Ik heb een flink aantal oefeningen mee gekregen en kan nu thuis ook aan de slag 😉 X

  3. ♥Inge♥

    Oh vreselijk om steeds pijn te hebben, migraine heb ik ook weleens en ik ben daar altijd zo ziek van, bleh! Hopelijk helpt de therapie!! Heerlijk lijkt het mij om te schilderen…veel plezier hoor!

  4. platoonline

    Fijn dat het geholpen heeft, Wilma. Over pijn gesproken, ook voor mij is dat aan de orde van de dag. Het is best moeilijk er ;mee te leren leven want bij elke trap die ik op en af ga, is het er.
    Enfin, niet zeuren Plato.

    Heb jou ook gemaild. Jouw mail niet ontvangen. Misschien naar een vervallen mailadres gestuurd?

Geef een reactie

