huid-zaken…

De afgelopen dagen waren nogal hectisch geweest. Ze ging voor een doodnormale controle naar de Dermatoloog. Even een bezoekje dacht ze…Een korte controle , 5 minuutjes werk en dan huppakee weer naar huis. Stelt normaliter niks voor. je bent langer onderweg met het heen & weer rijden dan dat je binnen bent. Haar man wilde weer eens een keertje mee en had een vrije dag genomen. Er wachtte thuis nog wat laatste kluswerkjes op hem zo konden zo mooie e.e.a combineren. Eenmaal binnen werd het ritueel gestart…Er was natuurlijk ook een arts-assistent bij aanwezig en bij haar gezicht bleven ze extra stilstaan…Daar vlak boven haar wenkbrauw bleven ze kijken…Een loep erbij..Nee. dat is niet echt oké mevrouw…en daar bij uw rechteroog ook niet….we maken even een fotootje…en dan vergelijken we die met die van de vorige keer.Ze daalden af naar beneden….Hmm…dat plekje bij uw borst vertrouwen we ook niet! BAM! Daar had ze nu echt niet op gerekend!! Ze had thuis zo goed gekeken…dat plekje bij haar wenkbrauw…ze dacht echt dat dat een gerstekorrel was…Niet dus…Wat een tegenvaller zeg…Oef!! Nu dan toch maar weer een behandeling starten….Wederom met Chemo-zalf. Gelukkig kan het hier nog mee…Was dat even schrikken! Nu een paar dagen verder is de ergste schrik gezakt…Het is niet prettig, maar er zijn ergere dingen! Vol goede moed weer verder!Ze weet  zich getroost door haar Heiland.Hij is immers met haar alle dagen van haar leven. Hij verzorgt & vertroost.

 

 

 

7 gedachten over “huid-zaken…

  1. rietepietz

    Je hebt het loggen dus ook weer opgepakt .
    Ik neem aan dat dit verhaal over jezelf gaat , dan hoop ik natuurlijk dat de behandeling met de zalf goed aanslaat ! Niet leuk om zo’n koude douche te krijgen als je een routinebezoekje verwacht. Hou je haaks!

    1. perikelen Berichtauteur

      Ja Riet, ik heb het loggen idd weer opgepakt 🙂
      en ja het gaat over mezelf…het is voor de derde keer terug…De eerste keer was het flink mis en is het operatief verwijderd..Nu voor de tweede keer verkeerde plekken..Ik hoop ook dat de zalf goed aanslaat…Heb er wel vertrouwen in. Hopelijk scheelt dat…
      X

  2. NOVELLE

    Ik lees dat het over jezelf gaat Wilma.
    Ja dat is flink schrikken dan ,gelukkig blijf je goed onder controle en er is een medicijn.Lieve Wilma fijn dat je goede moed houdt dat je die veerkracht (nog steeds) bezit.
    schouderklopje voor je hoor.

  3. perikelen Berichtauteur

    Ja het gaat over mezelf…het heeft me een paar dagen gekast hoor Novie..Was nogal geschrokken. Had dit keer echt even tijd nodig.Gelukkig heb ik een heerlijke uitlaadklep. Ik geniet enorm van het schilderen tegenwoordig en wandelen doe ik ook nog steeds erg graag…Vandaag naar de patientenvereniging geweest…Dat doet me ook erg goed. Zo kom ik er wel weer…EN niet te vergeten…Met Gods hulp! X

  4. Truus

    Oef, dat was zeker schrikken Wilma. Wist trouwens niet dat het ook met chemo-zalf kon. Ben heel blij voor je dat het op deze manier behandeld kan worden. 🙂

    1. perikelen Berichtauteur

      @Truus: Ik “loop” in het UMCU…daar hebben ze vaak toch wat meer behandelmethodes…ben nu klaar met de behandeling..Nu nog wel heel goed oppassen! Smeer dus met factor 50. en draag een pet in de zon 😉 Komt jou vast wel bekend voor X

Geef een reactie

