René van Kooten – Ik heb je lief – The Passion

Kippevel gisteren bij de Passion!

3 gedachten over “René van Kooten – Ik heb je lief – The Passion

  1. ellyvandoorn

    Ik heb ook gekeken. Het was mooi, maar helaas ik merk dat ik steeds weer een oneigenlijk vergelijk met Jesus christ superstar maak en ja… dat is voor mij nog steeds zo mooi dat alle andere pogingen van artistieke uitingen in deze tijd daarbij in de schaduw staan.

    Lastig voor een objectief oordeel. Maar het is helaas zo.

  2. perikelen Berichtauteur

    @Elly Daar valt ook moeilijk mee te “concureren..maar ik vind het wel steeds beter worden! Hoop er volgend jaar zelf naar toe te kunnen! Ik heb dit keer genoten van Cesar Zuiderwijck!

Geef een reactie

