Back!

Ongelofelijk maar waar.
Mijn eigen trouwe weblog is weer terug.
Dit had ik echt niet durven dromen. Ik ging ervan uit dat ik dit allemaal kwijt was..
Vond het echt heel erg…maar met behulp van Mel heb ik vanmiddag toch de stap gezet en ja hoor. Mijn weblog is terug.
alles van de afgelopen jaren is er nog!
nu moet ik even kijken wat ik met mijn andere log ga doen..ik was immer opnieuw begonnen…;-)
Ik zal even kijken of ik dat naar hier kan overzetten en hoe ik dat moet doen…
Want ja…dit is toch echt MIJN log!
Wow zo heerlijk dat ik het terug heb!
Wow! i’m back!

3 gedachten over “Back!

  1. christine pepsi

    hi Wilma, dat is al een tijdje geleden, zal eens kijken of ik mijn log nog ergens terug vind, met al die veranderingen, zijn er heel veel mensen gestopt, groetjes

  2. nieptang Berichtauteur

    Heej Christine,

    Wat leuk!
    Ik heb sinds vandaag alles terug!
    Nu kijken of ik hier de draad weer een beetje kan oppakken. X

Geef een reactie

