Michael W. Smith – Friends are friends forever

Dit nummer is zo mooi..een paar weken geleden was ik met mijn dochter op een concert van Michael W. Smith in Utrecht. Het was echt zo gaaf!! Hij zong o.a dit lied. Kippevel!! Om er samen bij te zijn en dan ook nog eens bijna vooraan te zitten was echt een lot uit de loterij…zou er zo weer naar toe willen!

3 gedachten over “Michael W. Smith – Friends are friends forever

  1. platoonline

    Misschien krijg je die mogelijkheid nog.

    Ik reageer hier wat onregelmatig omdat ik toch vaak geweigerd wordt door weblog. Dan zijn ze weer ergens mee bezig denk ik. Maar ik blijf natuurlijk steeds proberen.

Geef een reactie

