1 jaar getrouwd…

Een jaar geleden gingen Piet en ik op deze dag richting Zeeland. De dag ervoor waren we samen getrouwd! Wat is de tijd voorbijgevlogen. Het lijkt allemaal zoveel korter..En toch ook soms zoveel langer. Net alsof we elkaar al zoveel langer kennen. We hoeven elkaar soms maar aan te kijken en dan weten we al wat de ander wil of bedoelt. Een simpele blik is meestal al genoeg. Eén enkel woord of gebaar en het begrip is daar. We hadden het er gisteravond over dat dit het is zoals een huwelijk bedoelt is. We komen beide uit een verbroken relatie en dan heb je een totaal andere ervaring…Dit is zo anders voor ons allebei…Zoveel fijner, anders, beter! het kan dus wel! Wat een fijne ervaring, zo liefdevol met elkaar om te kunnen gaan. We zijn heerlijk samen weggeweest, Piet had een overnachting geregeld in een hotel in Oosterhout. Fijn even samen er op uit. We waren goed op tijd voor de sneeuw daar en het was er prachtig! Lekker gegeten enz. Vandaag rustig aan teruggereden en de rest van het weekend genieten we thuis nog heerlijk na. Vandaag nog enorm verwend met bloemen bij thuiskomst. En enorm veel liever reacties op Facebook en mails en kaartjes. Echt te gek!

 

 

3 gedachten over “1 jaar getrouwd…

  1. geesje

    Veel en veel te laat maar ik wil je vanuit het diepst van m,n hart alsnog feliciteren met dit heuglijke feit Wilma.
    weet je wilma? Ik herinner me je eerste logjes nog die je schreef over Piet, met de inhoud van onze mails over en weer in mijn gedachten, vind ik dit geluk zo fijn voor je!
    Lieve groetjes, Geesje

  2. Truus

    Goh, een jaar alweer…
    Alsnog van Harte Gefeliciteerd Wilma en Piet. 🙂
    Ik wil wel geloven dat het koud was in Oosterhout maar ook sprookjesachtig met die sneeuw.

Geef een reactie

