Storm.

Gisteren was ik samen met Piet thuis. Na de geweldige drukte van eerste kerstdag ( die overigens supergezellig was!) vonden wij dat helemaal geen probleem. We hadden ons voorgenomen om niets te plannen en de dag nemen zoals hij komen zou. We hebben heerlijk uitgeslapen, dat was ook wel nodig. Eerste kerstdag had nogal wat energie van me gevraagd. Enig bijtanken kon geen kwaad.Na een heerlijke Brunch trokken we laarzen aan en vertrokken we samen naar buiten voor een lekker wandeling. Aangezien we de inwendige mens rijkelijk voorzien hadden mag er wel wat aan de conditie gedaan worden om menig calorietje te laten verdwijnen…Nu denk ik zelf dat daar wel wat meer voor nodig is dat het wandelingetje van gisteren, maar goed de motivatie en de wil zijn in ieder geval aanwezig.

’s avonds besloten we om het advies van mijn moeder op te volgen en naar de film Storm te gaan kijken! Een zeer wijs advies want wat was het een mooie film! Een hele tijd geleden dat ik zo geboeid naar een Nederlandse film heb zitten kijken! Een echte aanrader.

Beter dan dat de Storm in je hoofd te keer gaat…. Daar wil ik ook nog weleens last van hebben..Daar kom ik in een ander logje nog een keer op terug…

X

 

3 gedachten over “Storm.

  1. bluesbrother

    ik denk dat de meeste mensen wel een “uitbuik”-periode nodig hebben nu, Wilma… 😉
    Lekker rustig aan doen, en naar het jaareinde toeleven.

    Alvast veel plezier!

  2. Novelle

    wat een spannende film was het he Wilma?
    Ik vond het bijna te erg om te kijken toen haar baby vlak bij haar was en ze er geen erg in had en met de psychologisch beschadigde andere vrouw mee ging.
    Gelukkig vond ze haar zoon jaren later toch terug.

  3. nieptang Berichtauteur

    Nou! De tranen liepen over mijn wangen…Wat een vechtlust om haar baby terug te vinden. Afgaan op het gehuil van haar kindje wat ze uit al die andere baby’s herkende. En toch niet kunnen vinden wat je zoekt, terwijl je moederhart zegt dat het er is…
    Ja echt een goeie film!

Geef een reactie

