Tegenstelling:dik-dun

https://perikelen.files.wordpress.com/2011/08/lhdw.jpg

 

(foto van internet.sorry ;-))

12 gedachten over “Tegenstelling:dik-dun

  1. ?Melody?

    Ik vroeg me idd al af of iemand met een foto van dit duo zou komen en ja hoor ;-))

    Goed gedaan meissie, een ‘gejatte’ foto mag evengoed hoor, niks mis mee.

    Leuk dat je weer meedoet, bednakt!

  2. minoesjka

    Waarom sorry? Ik denk dat iedereen bij dit thema als eerste hier aan dacht!! Ik in ieder geval wel! Ik vond ze altijd geweldig en ga binnenkort maar weer eens een dvd bij mijn broer lenen, die heeft ze allemaal van dit stel 🙂

  3. CorryR

    Ha, ha, ik had ook al eerst een foto van dit geweldige stel willen plaatsen. Is toch wat anders geworden. Met dat je zo’n foto ziet, krijg je weer een big smile!

  4. Frans54

    Dit stel was inderdaad ook het eerste dat bij mij opkwam bij deze opdracht, ze passen er immers perfect bij, maar ik had al zo’n vermoeden dat dit voor meer mensen zo zou zijn en vond nog een goed alternatief.

Geef een reactie

