rollercoaster

Mijn leven is soms net een Rollercoaster….Nu is dat denk ik niet alleen bij mij 😉 , ik hoor het van meerdere mensen. Vorige week werden we opgeschrikt door het zeer plotseling overlijden van een zeer dierbare vriend. Dat hakt er dan flink in en ik was verstomd, verdrietig en kon even niet meer. Was tot weinig in staat en had dan ook absoluut geen zin in weblog of wat dan ook. Nog niet eigenlijk…Een klein logje om te laten weten waarom ik er even niet was. langzaam maar zeker hervat ik mijn leven weer. De afscheidsdienst is geweest en nu proberen e.e.a een plekje te geven….dat kost tijd…

Wel was er gisteren ZEER verheugend nieuws in ons gezin wat mij echt weer blij maakte. Eveline is ingeloot bij de Unie in Amsterdam, waar ze Psychologie gaat studeren na de zomervakantie. Wat een vreugde en  blijdschap en wat ben ik blij voor haar en wat verdient ze dit! :D, helemaal goed!!

Vandaag eindelijk mijn huisje op orde gebracht en boodschappen gedaan. dingen geregeld voor zoonlief zijn vakantie. En dan nu me verheugen op het weekend. zaterdag naar de verjaardag van mijn zwager & dan bijkomen.

Goed weekend allemaal.

X Wilma.

https://perikelen.files.wordpress.com/2011/07/rollercoaster.jpg

 

 

7 gedachten over “rollercoaster

  1. Berta

    Lieve Wilma,
    Wat je schrijft is zo herkenbaar. Soms is ons leven vol vreugde, leuke dingen, blijdschap…. en dan een keer is het of er een bom inslaat. Je hele wereld wordt op zn kop gezet, je hebt zoveel vragen en je krijgt geen antwoorden.
    Ik vind het voor mezelf dan een opluchting om te weten, dat je daar ook gewoon aan toe mag geven. Het de tijd mag geven. Langzaam aan stukje voor stukje je leven weer oppakken, en verdergaan.
    Met mensen om je heen, die je af en toe een hart onder de riem steken.

  2. Leo

    Goed om dit even te delen denk ik. Dit soort gebeurtenissen heeft altijd grote invloed op je leven en dat moet je dan even verwerken. Enkele dagen later is het wel vreugde en geluk. En wij moeten dat als mensen allemaal een plekje kunnen geven…En kennelijk lukt je dat Wilma…..knap!

  3. rietepietz

    Inderdaad , het overkomt ons allemaal op z’n tijd maakt dat maakt het helaas niét makkelijker .Verlies moet verwerkt worden en verdriet heeft tijd nodig die je er ook zeker voor moet nemen .
    Gelukkig dan maar weer dat naast verdriet ook geluk een plaats krijgt en dat je dan zo’n fantastisch bericht krijft voor je dochter ,een mooie studie en ik wens haar veel succes !

  4. Aline

    Gecondoleerd, en heel begrijpbaar dat je even iets anders aan je hoofd hebt, en dat bloggen dan even niet het eerste is waar je aan denkt… 😉

  5. Billy

    het leven is een aaneenschakeling van vreugde én verdriet, Wilma
    Het komt erop aan om zoveel mogelijk van het eigen leven te genieten.
    Groetjes!

  6. Plato

    Gefeliciteerd, Wilma mbt je dochter en gecondoleerd mbt je vriend. Het ligt alles zo dicht bij elkaar he.

    Niet vergeten je rust te nemen hoor!

Geef een reactie

