Tegenstelling: oud-nieuw

001

Ik was gisteravond even shoppen met mijn zoon in a'foort…kon de verleiding niet weerstaan ๐Ÿ˜‰ ( Mijn nieuwe aanwinst links )

22 gedachten over “Tegenstelling: oud-nieuw

  1. Saskia

    Hoihoi kom even bij je buurten via de foto challenge. Ik vind ze er alletwee als nieuw uit zien maar als er een oud is dan ben je gewoon lekker zuinig op je spulletjes. Plezier met je nieuwe aankoop!

    Groetjes Saskia

  2. Aline

    Ja soms moet je als vrouw zijnde een nieuwe tas… leuke foto en het is dat je er bij zegt welke de nieuwe is… want kan het er niet aan af zien (wat compliment is)…

  3. minoesjka

    Heerlijk toch, om gewoon even toe te geven aan iets wat je mooi vind! En ja, tassen kun je net als schoenen meerdere tegelijk van gebruiken …… oud en nieuw samen ๐Ÿ™‚

  4. rietepietz

    Gelukkig hebben wij vrouwen aan 1 tas niet genoeg ,je hebt ook รกndere modellen en kleuren nodig om ze bij de gelegenheid รฉn de kleding te laten passen ….. altijd wel een reden te vinden dus om een nieuwe tas te kopen ๐Ÿ˜‰

  5. Leo

    Je hebt een tas gekocht? Jemig, dat is me wat. Een tas. Volgens mij kopen vrouwen toch bijpassende tassen bij hun schoenen of zo? Om dan na aankoop van zo’n draagbare rugzak direct te klagen dat er zo weinig in kan of dat je er niet eens een mud aardappelen in kunt vervoeren…..

Geef een reactie

