goudvis op het droge…

Mag ik even.. Het is prachtig weer, natuurlijk. en ook ik heb hier heel lang naar uitgekeken. Geniet van de zon & alles wat daarbij hoort , maar het enige nadeel is, dat het hier in Holland hollen of stilstaan is… Dat maakt het zo moeilijk voor mij en nog meerdere mensen…Ik voel me net zo'n goudvis op het droge. Nu heb ik net een logje gemaakt over niet zeuren enz…Dus mag ik dat ook eigenlijk niet doen he 😉 , daarom  heb ik besloten me aan te passen aan de temperaturen. ik doe gewoon alles in een aangepast tempo. Weest dus een beetje voorzichtig als jullie me tegen komen, trap niet op mij 😉

https://perikelen.files.wordpress.com/2011/06/bc5aa94c52.jpg

6 gedachten over “goudvis op het droge…

  1. Billy

    het gaat automatisch allemaal wat trager met die hitte. Voor mij hoeft het niet zo warm te zijn hoor, maar we kunnen niet kiezen hé…

    Groetjes, Wilma!

Geef een reactie

