Eveline is GESLAAGD!!

Wat een spanning gisteren….Na zoveel leren & geploeter & onzekerheid. Was het dan gisteren DE DAG! En wat heeft ze het goed gedaan, na een jaar er tussenuit te zijn geweest heeft ze het toch maar mooi even gedaan he! Geslaagd voor haar VWO-diplomaWat zijn we trots op haar!!( Dikke kus en nu op naar de Unie! wel weer ff de loting afwachting…)Trouwen enz 025

7 gedachten over “Eveline is GESLAAGD!!

  1. Plato

    Evelien, van harte gefeliciteerd met deze prachtige prestatie. Geweldig. De hele familie natuurlijk ook gefeliciteerd van mij EN Maria. Dat wordt een feestje he?

  2. geesje

    Ik ben natuurlijk super laat met feliciteren, ik kwam hier om weer es even bij je te lezen Wilma. ik heb je schandelijk verwaarloosd. (geef me zelf nu een tik over m,n vingers, pats!

    Je dochter is een kanjer en nog mooi ook, tjonge wat een leuke meid!

Plaats een reactie