Over mijn dochter ; & mijn schoonmoeder.

Vanmorgen is mijn schoonmoeder ge-opereerd. Ze heeft een nieuwe heup gekregen. Gistermiddag is ze opgenomen & vroeg in de morgen was ze al aan de beurt. E.e.a vond plaats met de gebruikelijke ruggeprik , wat wel zo fijn was, aangezien ze nogal op leeftijd is…76 en erg tegen de narcose op zag. Gelukkig hoefde dit nu niet en kreeg ze enkel een klein "roesje" erbij om zo niet alles geheel te hoeven meemaken…Zo even na half 12 belde ik even met mijn schoonvader en kreeg ik te horen dat alles goed was gegaan en ze weer "onder ons" was . Technisch gezien was alles goed gegaan en nu op naar genezing en revalidatie….De eerstkomende tijd zal ze nog wel in het ziekenhuis verblijven en daarna gaat ze elders revalideren.

 

Gisteravond zijn we naar de presentatie van het PWS van mijn dochter geweest. Het was een ervaring op zich. Ik had geen idee eerlijk gezegd, wat te verwachten… Wel wist ik dat ze er zo enorm veel mee bezig was geweest, dat het wel GOED moest zijn!!Vol verwachting vertrokken we richting school gisteravond. En eenmaal daar aangekomen, bekruipt me dan daar zo af & toe een "leerlinggevoel" als je in de fietsenkelder komt b.v….dan flitst er zomaar een herinnering door je heen…( ik met mijn oude kapiteinsfietsje…sjeesend door die kelder 😛 ) Maar goed, we gingen na een stukje officiele opening naar boven. Daar in dat koude (ook zo'n stukje herinnering: " koude klaslokaal!!")lokaal , daar ging  HET gebeuren. De begeleiders van de leeingen , waar het omdraait, leggen e.e.a uit en het begon. Ik kon niet wachten tot mijn dochter aan de beurt was. Ze was als 3e l.l aan de beurt en ze was: FANTASTICH!! Ze had meer dan 80 uur aan dit werkstuk gewerkt en ze heeft het werkelijk heel goed gepresenteerd. Ik had dan ook echt zo'n gevoel van: Dat is wel mijn dochter he!! Kijk daar nu zitten! Voor mij heeft ze een dikke 10!

DSCN4057
Mijn dochter samen met haar broer.

 

 

 

 

7 gedachten over “Over mijn dochter ; & mijn schoonmoeder.

  1. Marianne

    Fijn dat het met je schoonmoeder goed is gegaan! En feliciteer Eveline van mij. je weet dat ze het kan maar het is toch altijd spannend. Ik denk dat je behoorlijk hebt lopen glimmen :):)Liefs en tot zaterdag! Heb er zin in!

  2. rietje

    lieve Wilma, wat fijn dat ’t goed is gegaan met de operatie! en trotse moeder op je dochter, heerlijk is dat hxc3xa9? ze staat ook heel mooi op de foto met haar broer! met mij gaat ’t goed, de medicijnen slaan goed aan, over 2 weken weer ccontrole…altijd weer spannend……ik wens jullie samen ’n heerlijk weekend toe, hier schijnt de zon volop en ik ga 2 dagen wandelen…….liefs rietje

Geef een reactie

