Druk met voorbereidingen…

Deze weken zijn we druk met de laatste loodjes… We hebben al heel veel dingen geregeld. Maar nu nog even de welbekende puntjes op de i zetten, even nalopen of echt alles is gedaan. De kleding hangt in de kast…De zaal is geregeld en we hebben e.e.a uit handen gegeven. De datum is geprikt en ja dan gaat het nu binnen afzienbare tijd gebeuren. Ik ga mijn achternaam inruilen voor die van Piet. Na zoveel jaren als alleenstaande moeder door het leven te zijn gegaan ga ik dan echt trouwen met mijn lieve Piet!! En dat vergt enige voorbereiding :-))

We hebben er zin in en we verheugen ons er ENORM op!!

X Wilma & Piet.

DSCN2351

 

9 gedachten over “Druk met voorbereidingen…

  1. Plato

    Spannend he, al die voorbereidingen. Leg je die op schrift vast. We vergeten zo snel. En al die herinneringen aan de maand voor het huwelijk zijn dan later een pracht herinnering.

  2. rietepietz

    Dat is wel een hxc3xa9xc3xa9l fijne manier om het nieuwe jaar te beginnen .Het wordt dus een drukke maar leuke tijd met als bekroning een huwelijk ,geniet ervan .
    Voor ons id het nu 50 jaar geleden dat we xc3xb3xc3xb3k met voorbereiden bezig waren .Ook nu dus toch weer wat voorbereidingen 😉

  3. mijn gedachten

    Heerlijk Wilma, ik gun het je met heel m,n hart meis. Je bent al door zoveel diepe dalen gegaan en dan komt er zo,n kanjer van een vent om samen met jou van de liefde te gaan genieten.Heel veel geluk en plezier samen!

Geef een reactie

