lekker binnen!

Zo met deze kou weten de katten het wel bij ons! Ze komen er vast niet uit. 's morgens staat er soms heel even xc3xa9xc3xa9ntje bij de deur om heel even een frisse neus te halen, maar binnen enkele seconden is hij/zij weer terug en staat dan heel fanatiek tegen de achterdeur aan te krabben. Zo van laat mij nou naar binnen ja! Het is veel te koud voor onze tere kattezieltjes! En het is zo akelig wit daar buiten, daar zijn wij helemaal niet op berekend….De rest van de dag & avond is er dan ook niet xc3xa9xc3xa9n die nog maar een enkele seconde er over prakiseerd om ook nog maar even naar buiten te gaan, wat dus betekend dat de kattebak overuren draait en deze dus extra verschoond dient te worden….De heer en dames maken zich daarover geen enkele zorgen en verkeren in een andere wereld…..

DSCN3967

16 gedachten over “lekker binnen!

  1. Leo

    Hier is het niet veel anders. Ook al komen de dame en heer meestal niet zo vaak buiten, de kachel blijkt bijzonder aantrekkelijk. Daar staan en hangen de bedjes en die worden uitgebreid benut. Af en toe even een rondje wandelen, even knuffelen, wat eten of drinken, de bak opgezocht, en dan snel weer terug naar de plekken waar het poezenleven goed is…Het is duidelijk winter!

  2. Plato brrrrrrrr

    Nou, ze hebben groot gelijk hoor. Die van mij zijn ook de deur niet uit te slaan. En maar mauwen.

    Wilma, zeg eens, heb jij het ook zo koud, zelfs als de CV op 20 staat? Zou dat nou psychisch zijn?

  3. friesenfruitig

    Ik geef ze groot gelijk lekker lui bij de warme kachel, leuke foto.
    Het gezegde “Je stuurt er nog geen hond uit” met deze kou is hier van toepassing op jou katten.
    Onze kleine hond wil er ook niet uit, de sneeuw blijft plakken aan zijn pootjes.

    Een warm en liefdevol weekend toegewenst Wilma.

    Liefs, Hanny

  4. Wilma

    @Plato:Het wisselt bij mij…De ene dag heb ik het wel koud en de andere dag niet. Ik denk dat het soms psychisch is…Als je naar buiten kijkt en het ziet er zo somber en koud uit, dan word je van binnen ook een beetje koud & kil…Maar er zijn ook van die dagen dat ik niet koud te krijgen ben…;-) Als je begrijpt wat ik bedoel :P.
    X Wilma.

  5. rietepietz

    De hond van onze dochter Eyra ,die wel eens bij ons logeert is gxc3xa9k op sneeuw !
    Maar jouw poezen ligger er hxc3xa9xc3xa9l gezellig bij , niks mis mee als kat zijnde denk ik 😉
    Ik vind het nu hxc3xa9xc3xa9rlijk buiten ,kom maar xc3xb3p met die winter ,beter dan dat gekwakkel !

  6. Elmar

    Hahaha! Hier is het precies hetzelfde!
    Ondanks hun dikke bontvacht ik het te koud buiten voor de dames en heren, die liggen liever boven de verwarming op de vensterbank!
    groetjes en nog een fijn weekend!
    Elmar

  7. Billy

    hxc3xa8hxc3xa8hxc3xa8, die van ons vind het net zo akelig buiten. Alleen om haar behoefte te doen gaat ze nog naar buiten, maar je kan er donder op zeggen dat ze binnen het halfuur opnieuw aan het raam staat te janken!
    Tja, ook wij vinden het nu eenmaal beter binnen dan buiten… 😉

    Groetjes!

  8. mijn gedachten

    Wauw, wat een mooie kleur vacht hebben jouw katten Wilma.
    Ik geef ze gelijk dat ze binnen blijven.
    Hou ze vandaag ook maar binnen want het is spekglad buiten.
    Een goed begin van deze week gewenst Wilma. Kijk je al uit naar de kerstdagen enz?

Geef een reactie

