Van alles wat….

Dan ben je terug van vakantie en voor je er erg in hebt word je zo maar weer opgeslokt door de drukte van je agenda…Dit was nou net wat ik niet van plan was! Maar het kon echt niet anders. Er stonden een aantal afspraken in, die niet verzet konden worden. al met al was het zomaar weer DRUK!

Het weekend was VOL gepland, maar wel heel gezellig.Het dochtertje van mijn vriendin is gedoopt, het neefje van Piet was jarig en we zijn naar Kornhorn geweest ( Ja Aly, dat ligt in GRONINGEN!!! En niet in Friesland…ik zal het echt NOOIT meer vergeten!!!!!) Waar we een prachtige avond hebben gehad, met een indrukwekkend preek van Kees kraayenoord.

Afgelopen maandag heeft de vader van Piet zijn eerste chemokuur gekregen. best wel snel na de operatie, maar de arts wilde liever niet al te lang wachten.Het bedrijf waar Piet werkt is verhuisd naar een nieuw pand, dus dat houdt in dat hij meer uren op werk doorbrengt momenteel….

Zelf ben ik druk met veel kleine dingetjes…die wel gedaan moeten worden. 3 dagen voor we met vakantie gingen,begaf de wasmachine het..we kwamen thuis en de combi-magnetron deed het niet meer…dat soort dingetjes!! Die moeten wel weer geregeld worden!

Hopelijk kom ik deze week eindelijk eens aan loggen toe….Alles goed met jullie?

DSCN3776 

DSCN3706
DSCN3798
DSCN3803


10 gedachten over “Van alles wat….

  1. J@n.

    Met mij is alles goed en op de foto’s te zien doe jij het ook nog niet zo slecht Wilma.
    Dat je het druk hebt heeft ook z’n positieve kant; dan hoef je je niet te vervelen;-))
    Gr. J@n.

  2. rietje

    lieve wilma, ja die agenda! zouden we zonder kunnen? ik denk van niet! maar je hebt leuke dingen gedaan toch? afgelopen weekend, wel jammer van de kapotte wasmachine en combi-magnetron…..ik heb nxc3xa9t weer ’n nieuwe combi-magnetron, de mijne was al 4 jaar stuk, maar ik had ’t geld nog niet en moest ’n inbouw…..ik geniet er weer van hoor! heerlijk, ovengerechtjes……succes met alles, liefs rietje

  3. Thea

    Hai Wilma,

    Het is al weer een tijdje geleden dat ik “gesproken”heb.

    Maar nu zie ik die foto,s,en dacht even reageren,vooral op die laatste foto ,daar liepen wij 2 jaar terug ook,ik dacht zou het het zelfde vrouwtje zijn die daar zit.

    Maar wat is het daar mooi he.

    Nu weer thuis,en gelijk weer druk,maar ja,het is niet anders .

    Lieve groet van mij.

    Thea.

  4. rietepietz

    Ja zo gaat dat vaak na een welverdiende vakantie al is zo’n pechvogeltje in de huishoudelijk apparaten natuurlijk wel hxc3xa9xc3xa9l lastg !
    Ik hoop dat de chemo van Piet z’n vader een milde vorm heeft .Vaak kan dat als men de “haard” geheel heeft kunnen verwijderen .Sterkte!

Geef een reactie

