Lang gewacht…

De laatste tijd vallen er wat rake klappen bij ons…Dat gaat me niet in de " kouwe kleren " zitten. Wat ik dan heerlijk vind is, om te gaan wandelen in het bos. Nu zit ik wat dat betreft dicht bij het vuur zeg maar. 😉 Helaas had ik nog niet eerder het geluk om de wilde zwijnen in levende lijve te mogen aanschouwen. Het leek wel of ze juist wegkropen als in in het bos kwam. Was ze al wel wezen opzoeken in het Aardhuis, maar dat is toch minder echt als in de vrije natuur.Vorige week viel ik echter met mijn neus in de boter! We waren amper het bos in…en ja hoor! Daar waren ze…en ik had mijn camera zowaar bij me…(helaas niet voldoende baterij, maar net genoeg voor 2 fotootjes…

DSCN3683

DSCN3684

6 gedachten over “Lang gewacht…

  1. Billy

    ik heb het geluk gehad om ook ’s van die wilde zwijnen in het echt te zien, in de Ardennen enkele jaren terug. Toen we op een regenachtige wandeling waren, kwamen we opeens borden tegen dat de jacht geopend was, en er verderop geen doorgang meer was. Enkel ik en een vriend wilden dan nog verder gaan, en ja hoor, wij kregen een horde wilde zwijnen in het zicht
    Toch wel een belevenis waar we nu nog van praten…

    Trouwens, zo’n (bos)wandeling verzet je gedachten, en dat hadden jullie blijkbaar nodig…

    Alvast een fijn weekend, Wilma!

  2. plato

    Dat is net genoeg? Wilma. En je kan duidelijk zien dat het Zwijntjes zijn. Leuk die foto’s erbij.

    Ik heb positief bericht voor je. Ik schrijf je nog.

Geef een reactie

