Aardhuis.

Afgelopen zaterdag ben ik met Piet naar het Aardhuis geweest. Een prachtig wildpark te Hoog Soeren. Aangezien wij niet zo van de rondleidingen zijn, gingen we samen voor de grote groep ging vertrekken op stap. Het was prachtig weer om daar te wandelen en we hebben dan ook volop genoten. Wat een prachtige omgeving is het daar en de dieren lopen daar vrij rond in het schitterende park. Helaas had men de afgelopen dagen de beslissing moeten nemen om de wilde varkens achter een afrastering  te moeten plaatsen omdat ze nogal schooi-jerig werden, ze ( de biggen)  gingen bij de mensen aan de broekspijpen hangen om om eten de bedelen, en niet iedereen is daar even dol op ;)In de observatiehut leerde we Remco Boudewijn kennen, hij had een prachtige camera bij zich en kon dus veel mooiere foto's maken dan de kiekjes die ik maak…Ik durfde de vraag te stellen of hij mij er een paar wilde toe sturen en gisteren kreeg ik ze al binnen via de mail, ik zal er straks zeker een paar plaatsen. Jullie zien zo welke van mij zijn & welke van hem ;)het was al met al een fantastische dag en we gaan zeker nog (meerdere)keren terug…
OT: Wat er met het vorige logje fout is gegaan, geen idee,ik heb daar helemaal geen foto's geplaatst….

X Wilma.

DSCN3594 

DSCN3600
IMG_3279
IMG_3356
IMG_3506

9 gedachten over “Aardhuis.

  1. Novie

    de foto`s zijn inderdaad erg mooi.
    Ja Wilma we leven in een wereld waarin iets nogal eens misgaat en toch moeten we maar moedig voortstappen door onze tijd van leven.Ik doe je de hartelijke groeten.

  2. rietepietz

    Wat een prxc3¡chtige dieren zijn die herten toch ,kan me voorstellen dat je genoten hebt die dag !
    Aardig dat je die foto’s zo snel toegezonden kreeg van die meneer !

Geef een reactie

