verkoeling!

Wat ben ik blij met deze verkoeling.Was dan ook wel even nodig vinden jullie ook niet?

Jullie horen niet zo heel veel van me, dat komt omdat ik het voetbal nogal intensief volg ;)Hieronder nog wat mooie foto's van het dagje uit met mijn moeder.X Wilma.
DSCN3383 DSCN3398

DSCN3427
DSCN3439

16 gedachten over “verkoeling!

  1. ida

    ja hier ook hoor xc3xa9xc3xa9n en al voetbal dus morgen word het een spannend.
    En heerlijk even een beetje koeler …ff bij komen .
    Gr…ida

  2. Pia

    Lijkt me heerlijk rustgevend daar. Vanmiddag na het werk naar het strand gereden, heerlijk de wind door de haren, de hondjes uitgerend, de mannen verbrand πŸ™‚ Morgenavond zitten we zeker paraat voor de voetbal.

  3. Jeroen

    Het kan mij niet koel genoeg zijn Wilma. Mooie foto’s. Geniet van het voetbal strax.

    O.T. m’n beide blogs Chavalbueno en Fijnegozer heb ik samengevoegd tot xc3xa9xc3xa9n nieuw blog “Geronimo”
    Ook ben ik weg bij Web-log.nl, het was daar na de vernieuwing niet leuk bloggen meer.
    Je vindt me nu hier http://www.bloggen.be/hieronimo/

  4. rietepietz

    Echt txc3xa9 warme dagen hebben we hier aan de kust nog niet veel gehad ,maar het is zo ook lekker hoor ! Voetbal volg ik niet en daarddo xc3xb3xc3xb3k geen TV want je zixc3xa9t niet anders ,ik log liever πŸ˜‰

  5. Leo

    Voor mij is het altijd prima tedoen tussen de 20-25 graden en een beetje zon. De hitte die we in Belgie beleefden hoeft van mij echt niet. Wat een leuke foto trouwens van Piet en jou! En….die laatste is ook schitterend. Tussen de Dafjes….mooi!

  6. Elmar

    Helaas krijgen we de komende dagen weer een tropische periode, van mij had het wel nog een paar dagen zulk lekker weer als vandaag mogen blijven.
    Leuke foto’s!
    Knap dan ‘onze’ jongens dat ze zo ver gekomen zijn, nu moeten ze die laatste wedstrijd ook maar winnen!
    groetjes,
    Elmar

  7. De Hulk

    Owww, die laatste foto bij de Dafjes maakt echt veel bij mij los.
    Als piepjong automonteurtje ben ik met dat merk vertrouwd geraakt.
    Ik had er zelf ook een stuk of zes.
    Die kocht ik als inruilers van het bedrijf op voor 25 gulden ( half weekloon ) en knapte ze dan op om weer door te verkopen.

    Mooie tijden waren dat maar gelukkig ook weer voorbij, ik bedoel daarmee, ik zou er nu niet meer aan moeten denken.

Geef een reactie

