Concert Guus Meeuwis!!!!

Wat was het concert GEWELDIG!
Ik was eerlijk gezegd nog nooit eerder naar een stadionconcert geweest, maar ik kan nu al wel zeggen dat dit niet de laatste keer is geweest.
Wat een super avond hebben we gehad.
Het voorprogramma werd verzorgd door Crystal Clear en die deden dat ook harstikke goed. Voordat ze begonnen werden we al aardig opgewarmd door Radio 538.
En daarna kwam Guus zelf. Er waren gastoptredens van Rowan Heze en van Marco Borsato.
Nou je begrijpt dus wel dat onze avond niet meer stuk kon. Ze zongen allemaal de sterren van de hemel en als klap op de vuurpijl zong Guus het lied: "Het is een nacht" In het FRIES!! Nou , nu kan hij bij de Friezen natuurlijk helemaal niet meer stuk…;)
We stonden op het veld en waren goed op tijd binnen zodat we een mooi plekje hadden veroverd.
Daardoor konden we ook nog wat ,mooie foto’s maken.
Ik zal proberen er enkele te plaatsen….

Dscn3300

Dscn3314

Dscn3293

16 gedachten over “Concert Guus Meeuwis!!!!

  1. miss m

    WAUW dat klinkt allemaal super Wilma met ook nog optredens van Rowan Heze en van Marco Borsato! Wat zul jij genoten hebben!!! Tijdens het schrijven van het logje en het plaatsen van je clipje en foto’s heb je vast nog even lekker na zitten genieten.
    Groetjes Mar

  2. Leo

    Vrouwlief was vorig theaterseizoen ook naar Guus geweest en had er enorm van genoten. Ik kan me er dus alles bij voorstellen. Goed dat je even lekker hebt kunnen genieten en zo wat akelige gedachten en ervaringen van je af hebt kunnen schuiven…

  3. Margreet

    Klinkt goed Wilma! Was wel even fijn na de heftige toestanden in het ziekenhuis.
    Niet alle foto’s zijn te zien trouwens, net als in het vorige log. Jullie hadden goede plekken.

  4. Thamara

    GEFELICITEERD WILMA!!! Knufknufknuf
    Het allermooiste kado wat je krijgen kunt heb je al…
    maar daarbij wens ik je nog vele mooie en gelukkige jaren toe.
    Fijne dag met alle die je lief en dierbaar zijn.

Plaats een reactie