eventjes dan….

Aankomende week is het zover.
Mijn jaarscontroles staan weer gepland. Woensdag een hele dag naar het Umcu en die week erop nog een dag.Ik heb er deze keer TOTAAL geen zin in. Er staan een aantal onderzoeken gepland waar ik nogal tegen opzie…Ik weet rationeel gezien dat het moet. Maar dat neemt niet weg dat ik er nu even geen zin in heb.
Ik verlang naar de zomer en de zon , wie niet?

Dscn3259

25 gedachten over “eventjes dan….

  1. Di Mario

    Ik verlang er zo erg naar dat ik over twee weken alvast op vakantie ga, dan weet ik zeker dat ik zon en warmte heb. Het is daar nu al 28 graden.

    Succes met je onderzoeken.

    Love As Always
    Di Mario

  2. joke

    Deze poes wil zeker ook lekker in het zonnetje luieren,sterkte weer Wilma met de onderzoeken wat gaat zo’n jaar vlug voorbij he!!
    Groetjes.

  3. Pia

    Het weer moet weer op gaan knappen, dus geniet daar maar even van. Alles beter dan het vooruitzicht weer door de malle molen te moeten he

  4. J@n.

    Een prachtig poezenplaatje in de zon….
    Dat je tegen die onderzoeken opziet kan ik me goed voorstellen Wilma, het is maar hoogst zelden leuk, de dingen die ze daar met je uitvoeren, maar het is een noodzakelijk kwaad. Sterkte joh!
    Gr. J@n.

  5. rietje

    lieve wilma, kan me best voorstellen dat je er tegenop ziet, maar meid even doorzetten, voordat je het weet is ’t voorbij….ik wens je sterkte…..liefs rietje

  6. Piet

    Ja lieve schat je ontkomt er nu eenmaal niet aan.Het hoort erbij.Maar als alle uitslagen van de onderzoeken goed zijn ben je het weer snel vergeten. Dan kun je lekker uitkijken naar onze vakantie. liefs mij xxx

  7. Margreet

    Ja dat kan ik me voorstellen dat je geen zin in die onderzoeken hebt.
    Ik verlang vooral naar rust geloof ik. De zomer is er nu al hier, lekker weertje.
    Sterkte!

  8. Billy

    het zal ook allemaal niet zo leuk zijn, al die onderzoeken. Maar toch is het maar beter dat je die ondergaat, Wilma. Voor jouw toekomst.

    Het warme weertje komt er weer aan, hebben de weermannen ons beloofd!

    Groetjes!

  9. rietepietz

    Nee niet leuk natuurlijk al die onderzoeken maar ja ,als het echt niet anders kan zal het helaas toch moeten .
    Van transplantaties weet ik vrijwel niets en kan ik ook geen zinnig advies geven .
    Bij henk hebben we ,na 7 jaar controles op kanker het besluit genomen dat hij “betere is ” want als je je goed voelt wil je van die akelige onderzoeken af dat begrijp ik dus goed van jou !

  10. vlinder

    kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt,maar wat moet dat moet en achteraf valt het dan meestal weer mee.
    sterkte ieder geval en dan uitkijken naar de vakantie begrijp ik? heerlijk vooruitzicht joh;)
    voor nu,fijne nieuwe week met liefs van mij..;)

  11. Willie

    Het mag van mij ook lekker warm worden, het is nu te koud voor de tijd van het jaar.
    Mooie foto en hij wil ook wel wat zon!

    Sterkte met je onderzoeken en voor je het weet heb je het weer gehad.

  12. elly

    Hxc3xa8 meis, het is niet altijd eenvoudig hxc3xa8. We kunnen het er soms knap lastig mee hebben. Ik wens je veel steun, vertrouwen en liefde toe deze week.

  13. Plato

    Nou, gelukkig is het nu weer achter de rug Wilma. Heb je al uitslagen? Hopelijk zijn ze goed. In elk geval kun je, met ons, de komende dagen van lekker lenteweer genieten. Even de batterij opladen.

    Groetjes aan Piet en de kids.

    Willem… Maria ook 🙂

Geef een reactie

