bloemschikken…

Gisteravond hadden we een anders dan andere avond met de bijbelclub.
Normaal houden we ons bezig met bijbelstudie, maar dit keer hadden we iemand gevraagd om ons een workshop bloemschikken te komen geven.
Het was aan het einde van ons seizoen en we wilde een fijne afsluiting met elkaar. Eens iets anders dan normaal. Nou dat is goed gelukt. Het was een hele fijne & gezellige avond. Bijna iedereen was aanwezig. Danielle de Graaf verzorgde de avond voor ons en had ruimschoots spullen meegenomen. Het enige wat we zelf moesten meenemen was een schaal of pot, zodat je je bloemstuk daarop kon maken.
Zij liet een aantal stukken zien en deed goed voor hoe e.e.a in zijn werk ging en liep goed rond en voorzag ons van hulp en advies.
Al met al een zeer geslaagde avond, en naar ik hoop voor herhaling vatbaar.

Dscn3036

12 gedachten over “bloemschikken…

  1. Pia

    Leuk is dat he om soms te doen, zeker met een hele groep. Thuis frutsel ik ook regelmatig en dan vooral als de ramen weer gezeemd zijn 🙂 Ja ik weet het een tic is dat, dan moet er gewoon het nodige van boven naar beneden en anders om en zet ik nog wel eens iets in elkaar met de spullen die ik heb. Want…….dat soort dingen gooi ik dus echt niet weg

  2. J@n.

    Goeie morgen Wilma.
    Mooi stukje heb je gemaakt!
    Je moet toch zeker ook nog wel creatief zijn om iets moois te maken, ik bedoel; je kunt het toch niet echt leren als je het niet in je hebt?
    Gr. J@n.

  3. Plato

    Maar dat is…..mooi…. prachtig zelfs. Wat een leuke ervaring he?

    Wilma, ik zet jou op de verkiezingslijst 2e ronde. Goed? We hebben een minister president van allure nodig en dus denk ik oa aan jou.

Geef een reactie

