Een ritje door de polder…

Als wij richting Putten gaan nemen we nooit de snelweg. Beide geven we er de voorkeur aan om "binnendoor " te rijden… Dat is ten eerste zoveel rustiger en ten tweede kom je soms de mooiste dingen tegen.
Zo ook afgelopen weekend. Ik heb meestal mijn camera(tje!) in mijn tas zitten en daar ben ik nog steeds blij mee. Want juist dan kun je zo af en toe hele ,mooie plaatjes schieten. Ik hoop ooit nog eens een grotere camera te mogen bezitten, maar tot nu toe kan ik met deze heel goed uit de voeten….

Dscn3019

Dscn3020


Schattig he? Die zwarte sokjes….

Dscn3023

Dscn3024

Dscn3027

Wie weet hoe deze gans heet?

17 gedachten over “Een ritje door de polder…

  1. joke

    Schattig die geitjes, ook de grote runderen zijn mooi hoewel ik er absoluut op tegen ben dat ze die hier ingevoerd hebben en rustig laten verhongeren als ze niets te eten hebben in de winter.
    Groetjes.

  2. ineke

    Ik heb geen flauw idee hoe die gans heet, een gans is een gans voor mij πŸ˜‰
    Leuke foto’s, eindlijk een beetje lente (met de nadruk op een beetje, jammer genoeg)

  3. Renesmurf

    Nou, ik vind het schitterende plaatjes hoor, vooral vanwege het mooie weer.
    Ik bekijk die gans, en denk dan dat die Karel heet, al is het misschien wel een meisje.

  4. Truus.

    Ik dacht aan een grauwe gans maar hij/zij heeft nogal veel wit. Misschien is het een kruising met een tamme witte gans. πŸ™‚
    Ik had de afgelopen tijd een stel leuke foto’s kunnen maken. Als ik mijn camera bij me had gehad… πŸ˜‰

  5. Min

    En terwijl Stef Bos zingt en ik denk dat de Gans GakGak heet, zie ik dat Piet over 36 uren jarig is.
    Duidelijk niet zoals ik in de vroege ochtend geboren πŸ˜‰

Geef een reactie

