Vandaag is een dag als zovelen…
Zo begint een liedje van Guus. Dat geld ook voor mij. Immers zoals ik gisteren al vertelde begint het normale leven weer. Straks krijg ik visite en daar verheug ik me op ๐Ÿ™‚ Gezellig koffie drinken met iemand die ik al een tijd niet heb gesproken! Maar voor die tijd moet er nog e.e.a gebeuren. De dagelijkse dingen gaan door. Inmiddels SNEEUWT het (al)weer volop hier en ja het is niet anders, we zullen het ermee moeten doen. Ik geniet nog na van mijn weekendje en zal jullie zo meteen nog wat foto’s laten zien…We zijn meerdere plaatsjes wezen bekijken, hebben niet DE 11 plaatsen aangedaan zoals Leo me op facebook adviseerde, maar wat niet is, dat kan nog komen… Wel zijn we tot de conclusie gekomen dat er nog lang geen Elf-stedentocht gereden kan worden. Er ligt bij lange na nog geen ijs genoeg. Helaas….
Vandaag dus druk .

Dscn2898

Dscn2892

Dscn2891_3

16 gedachten over “

  1. Jeroen

    Wat moet bij jou het “normale leven” toch heerlijk zijn als dat begint met visite. Op visite gaan en visite ontvangen gelden voor mij juist als de ‘niet dagelijkse’ bezigheden. En ik leg daarvoor het “normale leven”eventjes stil. Geniet ervan meis.

  2. Bettina

    Grappig die foto met bloemen en kadohuis;-)) In Den Bosch zit er ook iets grappigs: Van Woensel (mijn meisjesnaam) Bloemen en iets verderop zo’n karretje met vaste plek: Bettina Krol Haring. Ook in Eindhoven: Winkelcentrum Woensel en hebben een behazaak met de naam Bettina Franssen whahahaha (doe toch maar liever een bloemenzaak!)
    Fijne dag meis en “geniet nog even terug” na dit heerlijke weekendje weg! liefs Bettje

  3. J@n.

    Oh Wilma, zit je tegenwoordig in de bloemen en kado’s?;-))
    Hier is de sneeuw nog niet weg geweest, maar volgens de berichten gaat het morgen regenen……Dat staat me nu al tegen.

  4. Gertiena

    Elfstedentocht??? als ik het woord alleen maar hoor krijg ik de kriebels. Maar nee, te veel sneeuwijs. Dat zorgt ervoor dat het ijs niet dik genoeg wil worden.;( maar ik zou het geweldig vinden. Maar ja, ik ben een Fries.
    Fijne dag met koffie drinken. Ik drink alleen…

  5. Elmar

    Jammer dat er (nog?) geen ijs genoeg ligt voor een Elfstedentocht!
    Je hebt vast een kadootje gekregen uit je eigen winkeltje! ๐Ÿ˜‰
    Zitten jij en Leo ook op facebook? Hoe kan ik jullie daar vinden? Want door te zoeken op jouw naam lukt het niet.
    groetjes,
    Elmar

  6. beuzeblaadje

    Zo je hebt een eigen zaak zie ik : – )) of is die naar jouw vernoemd? : -))
    Als er niet weer opnieuw een pak sneeuw valt ga ik donderdag op visite naar iemand die ik al lang niet meer heb gesproken. Leuk vooruitzicht! En jij….. genoten van je visite???

    Ajuuus,
    beuzeblaadje

  7. Pia

    Voor de mensen die al zo lang op die Elf Stedentocht hopen is het natuurlijk sneu, maar ik ben er niet rouwig om hoor. Maar van mij mag het nu over zijn. Leuk als je je naam tegenkomt he op een winkel. Ik zag een keer een cafe genaamd Tante Pietje ๐Ÿ™‚

  8. Plato

    Is die kerktoren die van Hindeloopen? Ik heb mijn eigen foto’s er niet op nagekeken maar ik weet nog dat ie zo scheef stond.

    Wij deden wel de elf steden plus nog wat dorpjes. Maar zo’n vrije trip is ook zeker de moeite waard.

Geef een reactie

