nominatie beautyfull blogger

Award2







Gisteren  werd ik door : "Mijn Gedachten" Genomineerd voor Beautiful Blogger!
Natuurlijk voel ik me zeer vereerd met deze nomiatie.
Uiteraard zit daar iets aan vast…Nu  "moet"ik zelf 7 mensen ( bloggers) kiezen waar ik graag lees 😦 Dat is eigenlijk niet helemaal eerlijk, want ik kom bij iedereen even graag!
Iedere blogger is voor mij even belangrijk en goed.
Maar zo gaat dit nu eenmaal.
Ik heb er gisteravond over nagedacht en uiteindelijk toch een soort van lijstje samengesteld.
Niet naar mate van belangrijkheid ofso ,maar om toch gewoon maar een keus te maken.
Daarna een lijstje met 7 wist-u-datjes van mezelf.
Zo werk deze award nu eenmaal.

De genomineerden staan allemaal in mijn lijst met Favouriten.

1: Margreet.
2: Laaglied.
3: Ada.
4. Maurice.
5. Talitha.
6. Min.
7. Bettina.

Wist-u–dat….
* Ik jaren lang enorm veel heb gerookt, en sinds 1999 dat niet meer doe.
* Ik enorm veel moeite heb met "loslaten".
* ik mijn haar al jaren verf…
* Ik enorm trots ben op mijn kinderen & veel van ze hou. ( dat mag best eens gezegd  worden)
* Ik voordat ik ziek werd werkte als verpleegkundige in de gehandicaptenzorg.
* Ik soms stronteigenwijs ben….;)
* Ik vanavond heerlijk naar een gospelconcert ga.

Fijn weekend allemaal en eigenlijk verdient iedereen die op mijn lijst staat zo’n award!!
X Wilma.

13 gedachten over “nominatie beautyfull blogger

  1. Bettina

    Wow meis, ik voel me zeeer vereerd! Ik ga het overnemen hoor later vandaag en ook die 7 wist je dat puntjes (poeh dat is een moeilijke!) Fijne dag meis, en nogmaals bedankt! -XXX- Bettje

  2. Novie

    nou dat je in de verpleging in de gehancicaptezorg hebt gewerkt wist ik niet.
    dat je gerookt had ook niet hahahah leuk gedaan Wilma.Of ik het ga doen dat awaard gedoe weet ik nog even niet.

  3. Margreet

    Bedankt Wilma, ik was door Al ook al ‘genomineerd’ Net als Novie weet ik ook niet of ik wat met dit ‘gedoe’ doe. Ik heb er niet veel mee. Iedereen wordt/is genomineerd uiteindelijk he πŸ˜‰

  4. hanneke

    he, he, eindelijk kan ik reageren. je blog had kuren.
    gefeliciteerd met je award, volkomen verdiend ik ben hier ook altijd graag.
    leuk om de zeven weetjes bij iedereen te lezen.
    nr 2,3,4 en 6 komen mij ook zeer bekend voor

Geef een reactie

