Even bijpraten….

Afgelopen vrijdag zijn we naar Valkenswaard geweest naar de oma van Eveline & John. Dat was maar goed ook. Het was ook de enige dag dat de sneeuw geen rol speelde. Regen was er wel maar dat is geen probleem met autorijden. Eenmaal thuis was het gauw gedaan met de pret….savonds kwam koning winter zijn plaats op de troon wederom opeisen. En die plaats neemt hij nog steeds in. Hij zit hier nog steeds bovenop zijn troon en laat alles wit kleuren in het land. Het geeft prachtige plaatjes hoor, daar niet van …maar zo langzamerhand begin ik toch behoorlijk te verlangen naar het voorjaar.
Dat zal helaas nog een tijd duren. Het is nog maar net eind Januari en we hebben nog twee lange maanden voor de boeg.

Vandaag was een fijne dag, we hadden bezoek en hebben het goed gehad met elkaar.
Deze week word een drukke week voor mij.

Met mijn dochter naar het ziekenhuis, ze moet t.z.t geopereerd worden…niets ernstigs, maar toch, eerst naar de anesthesist en dan wachten op een oproep.

Ik heb nog wat ziekenbezoekjes gepland staan..en een paar afspraken met vriendinnen.

Zelf moet ik deze week ook nog naar het Umcu.


Zo vliegt ook deze week weer als zand door mijn vingers.

Zal toch ook de nodige rust inplannen. Dat ik aan mezelf (o.a) beloofd.

* Update: John is net geslaagd voor zijn scootercertificaat πŸ˜€

Dscn2857

Dscn2853

Dscn2849_2

Dscn2859

30 gedachten over “Even bijpraten….

  1. Piet

    Als je dat dan ook maar doet , een beetje rust voor je zelf inbouwen ? Vind dat erg belangrijk dat je ook eens aan je zelf gaat denken lieverd . xxxxx

  2. J@n.

    Dan ben je precies op de goede tijd naar Valkenswaard geweest, want op dit moment ligt er hier ook weer een flink pak sneeuw. Maar zeker weten dat je wens in vervulling gaat, het voorjaar komt en zaols je zelf al aangeeft; De tijd gaat snel.
    Leuke foto’s Wilma.
    Gr. J@n.

  3. vlinder

    ook ik verlang enorm naar de lente Wilma,gewoon weer is wat warme zonnestralen op dat vermoeide lijfje voelen he?
    rustig aan maar joh en zo af en toe een pauze inlassen,ben je aan jezelf verplicht hoor.
    fijne nieuwe week met liefs van mij..;)

  4. Jeroen

    Ik heb niet zoveel problemen met de winter. Net als met de andere dingen in het leven laat ik het maar over me heen komen. Hoop dat alles in orde komt met je dochter.

  5. joke

    Valkenswaard daar hebben wij ook nog kennissen wonen een leuk plaatsje. Ik wens je dat alles goed mag gaan met met je dochter. Wat een mooie foto van poes, hij mocht toch zeker wel binnen met zo’n smekend toetje.
    Groetjes.

  6. Leo

    IK heb dit weekend de auto al twee maal moeten uitgraven en begin dat wel een beetje zat te worden. Kom maar op met die lente zeg… Wat een leuke foto van die roede poes. Die blik…!! Prachtig! Wat voor euvel is er met de dochter dat ze naar het z.h. moet?? En idd. een beetje rustig aan doen jij hoor….

  7. Elmar

    Felicitaties voor John!
    Ik geniet nog met volle teugen van de winter, maar het moet wel een xc3xa9chte winter blijven!
    Doe je het rustig aan?!
    groetjes,
    Elmar

  8. fotolog Albert & Mara

    Wil je je zoon feliciteren namens ons? Graag. Ja ja Wilma die sneeuw, het wil maar niet overgaan. Zaterdag j.l. onderweg naar Den Haag nog in vreselijke sneeuwbuien gezeten en dat is geen pretje. Voor mij mag de winter voorbij zijn, zeker wat betreft de sneeuw. Alleen koud vind ik helemaal geen probleem.

    Die rode poes, is vast en zeker een kater. Klopt dat Wilma? Waarom ik je dit vraag, omdat ie een beetje lijkt op onze kater Snuitje. Kijk maar:
    Salu2
    Mara

  9. wilma

    @Albert & Mara: Wat een schattig kater hebben jullie :),maar die van mij is een POES! Lief ziet ze er uit he?Ben er ook heel zuinig en trots op om een Rode POES te hebben :D.
    Liefs:Wilma.

  10. Plato

    Sterkte voor je dochter en voor jezelf. En van harte gefeliciteerd voor John. Eindelijk mag hij het stalen ros nu van stal halen. Maar voorzichtig aan en uitkijken. De politie heeft het met name gemund op jonge scooterrijders. Dat weet mijn zoon inmiddels maar al te goed.

  11. rietepietz

    Feestje voor John dus , gefeliciteerd ! Misschien vond je het stiekem wel prettig dat het felbegeerde papiertje nog niet binnen was , met al die sneeuw een scooter onder de knie krijgen is niet waar je als moeder op zoit te wachten πŸ˜‰

  12. Truus

    Ja Koning Winter regeert nog steeds Wilma. 😦
    Het was dus een afwisselende week vol leuke en niet zo leuke bezoekjes. πŸ™‚
    John, gefeliciteerd met je scootercertificaat.
    Wilma, sterkte! πŸ˜‰
    Enne, ik vind die onderste foto zo leuk. πŸ™‚

Geef een reactie

