vijfenzeventig

<!– /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";}p {mso-margin-top-alt:auto; margin-right:0cm; mso-margin-bottom-alt:auto; margin-left:0cm; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";}@page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;}div.Section1 {page:Section1;}–>


Vandaag is zo’n dag waarop ik terug denk. Niet vol verdriet, maar inliefdevolle herinnering. Hij was een man die volop in het leven stond. Genootvan elke dag. Werkte voor zijn gezin, vrouw & kinderen. Totdat hij nietmeer kon…werd gesloopt door de kanker. Hij kon het maar moeilijk accepteren.Heeft gevochten tot de laatste snik. Helaas was de kanker sterker dan hij, maarwat was het een geweldige man! Vandaag zou hij 75 jaar zijn geworden.
zoals hij was er maar xc3xa9xc3xa9n. Wat zou hij een fantastische opa zijn geweest. Ikdenk in liefde aan hem mijn vader.

Dscn1017

19 gedachten over “vijfenzeventig

  1. Schrijfbloc

    Wat is dit een prachtige hommage aan je vader. Plato en ik kijken hier nu samen naar en beiden zijn wij ontroerd. Amaai zeg. Maria werkt nu maar wij zullen haar de link sturen.

    Wilma, jij kan er wat van. Piet is terecht trots op je (en omgekeerd natuurlijk).

  2. Melody

    Wat een liefdevolle 101 Wilma!
    Echt heel mooi! Ik benijd je om de herinnering!

    Ik probeer hier een afbeelding te plakken, ik weet niet of het lukt maar lukt het niet dan mail ik hem je. Ik kwam het tegen en moest gelijk aan jou denken!

    Liefs Melody

  3. Melody

    Ik zie hem wel staan maar slechts voor een klein deel omdat de afbeelding breder is dan de breedte van jouw kolom.
    Als je de url uit je reacties in beheer haalt en dan opent in je browser zie je hem helemaal en kan je hem vervolgens weer opslaan en/of hergebruiken!

  4. Margreet

    Mooie foto ook Wilma.
    Je hebt wel 1 woord teveel, als je nl 2 woorden verbindt met een rij puntjes dan telt Word dat als 1 woord. Voor het verhaal maakt het niet uit, maar je weet het, Plato ziet graag de puntjes op de i πŸ˜‰
    Deze maand is het alweer 22 jaar geleden dat mijn vader verongelukte op 64 jarige leeftijd, ik bel mijn moeder dan altijd, net als op zijn verjaardad 24 december.

  5. wilma

    @Margreet: idd…dan heb ik 1 woord teveel πŸ˜‰ Maar voor een vader kom je eigenlijk woorden tekort. Wat vliegt de tijd he…? Ik ga straks denk ik even naar mijn moeder toe. X

  6. rietepietz

    Mooi dat je deze dag met liefdevolle herinneringen kunt gedenken . De foto is prachtig aan de kleding te zien gemaakt in de tijd dat ook mijn kinderen ongeveer geboren zijn ,leuk tijdsbeeld !

  7. Maurice

    fijn wilma, dat je je vader zo liefdevol herrinnert. Mijn vader werd uiteindelijk gesloopt door leukemie, hij werd toch nog 78.
    koester de herinneringen, dat doe ik ook.

Geef een reactie

