"de mannen"

Afgelopen zondag was het dan zover hoor. De mannen zouden het ijs even gaan uitproberen. Aangezien Piet geen schaatsen meer bezit, zou hij John gewoon mentaal gaan ondersteunen. Ook dat is van cruciaal belang.Van tevoren werd eerst het ijs getest en goed bevonden. Dik genoeg. Alleen lag er veel sneeuw op, maar daar is wat aan te doen. De bezem mee en vegen! Na wat geveegd te hebben bond John zijn schaatsen onder en heeft heerlijk  kunnen schaatsen….

Dscn2830

Dscn2831

Dscn2833

Dscn2832

Dscn2834

Dscn2835

26 gedachten over “"de mannen"

  1. J@n.

    Schaatsen, ja, ik heb het ook veel en graag gedaan, maar helaas……Men kan ook niet alles hebben nietwaar.
    Mooie foto’s Wilma en de fotograaf deed ook mee aan de ijspret neem ik aan.
    Gr. J@n.

  2. Leo

    Het is al de tweede keer in 12 maanden tijd dat de schaatsen onder kunnen. Opmerkelijk toch in een tijdperk dat bekend stond om zijn opwarming en broodnodige belastingverhogingen daarvoor…..Nou ja, als we maar kunnen genieten van al dat winterse wat ons overspoelt nu…

  3. Tilly

    Lekker zo stoeien in de sneeuw, maar van mij mag het ook wel warm water regenen, er komt bijn a geen klant bij ons binnen. Maar ja dan heb ik wel meer tijd voor een logje en bij velen even wat te schrijven, liefs Tilly

  4. Piet

    Ja de sneeuwballen die wij gooiden op jou waar zijn daar de foto.s van ? Het zijn leuke foto.s geworden hoor en het was gezellig in de sneeuw .

  5. vlinder

    prachtige foto,s Wilma en heerlijk genieten zo te zien;)
    ik heb als kind en als tiener ook heel wat geschaatst maar zou het nu niet meer aan durven hoor hihi
    liefs van mij..;)

  6. hanneke

    wat een leuke foto’s.
    ik zie dat John als eerste over (nou ja: onder) de streep kwa’. geweldig!
    ik ben benieuwd wie het het warmst heeft gekregen de schaatser of de veger?

  7. Pia

    Heerlijk he. Onze buurjongen die in de vorstverlet (?) zat heeft het ijs hier voor zo goed onderhouden dat ze de ijsbaan op de plas bij ons wel kunnen sluiten. Het is stikdruk hier iedere dag weer. Dus zijn werk met emmertjes water slepen iedere avond weer heeft fantastisch ij opgeleverd

Geef een reactie

