Van alles wat…

Gisteren een drukke dag gehad. In het ziekenhuis duurde alles wat langer dan gepland. De uitslagen laten nog even op zich wachten, zoals gebruikelijk…Vandaag gaan we naar Barneveld. We hebben daar een Nieuwjaarsreceptie van de patientenvereniging ( van Harten-Twee) Ik hoop althans dat we er naar toe kunnen, het begint hier nu inmiddels flink te sneeuwen…Als het erger wordt kijken we nog of het wel kan.
We willen wel erg graag. Er is ook een bowlingtoernooi bij, en daar heb ik Piet voor opgegeven, zelf doe ik daar niet aan mee, mijn rug leent zich daar niet voor.
Vanavond naar de verjaardag van mijn zus. Dus een zeer drukke dag vandaag.Geniet van het winterse weer en wees voorzichtig!!

Dscn2731

19 gedachten over “Van alles wat…

  1. J@n.

    Als je al wil genieten van het winterweer kan dat nog tot Woensdag volgens de verwachtingen, dan gaat het dooien. Hier sneeuwt het ’n klein beetje, lang niet genoeg om er voor thuis te blijven. Zelfs de treinen rijden hier nog op schema….
    Fijne dag nog Wilma.
    Gr. J@n.

  2. rietje

    lieve wilma, spannend hoor weer wachten op de uitslag…..en ’n druk dagje vandaag, hier in enschede sneeut ’t ook, ’n soort poedersneeuw……doe rustig aan hxc3xa9? ik blijf vandaag lekker binnen…..en maak ’t gezellig…filmpje, kaarsje, lekker indisch koken, mmmm…..krijg er nu al zin in…..liefs rietje

  3. rietepietz

    Altijd toch weer spannend om op uitslagen te moeten wachten ,ik ga voor je duimen !
    Doe zelf ook vooral voorzichtig als je er toch nog uit gaat .
    Het is hier nog droog ,geen sneeuw dus valt het allemaal wel mee !

  4. friesenfruitig

    Lieve Wilma, ik hoop voor je op goede berichten van de onderzoeken die bij je gedaan zijn…..
    Zijn jullie nog naar Barneveld gegaan vandaag ?? het is hier momenteel erg slecht weer
    Een fijn weekend verder,

    Liefsssss, Hanny

  5. xe2x99xa5 Inge xe2x99xa5

    Spannende tijd dus….wachten op de uitslag!
    En hoe was het in het kippendorp? Hahaha…mijn broer woont in Barneveld die zo noemt hij zijn woonplaats! Is er veel sneeuw gevallen bij jullie, veel ellende ook op de weg? Tot op heden valt het hier wel mee en hebben we alles nog kunnen doen wat we wilden doen!

    Fijn weekend verder hoor!

  6. christine

    goeiemorgen Wilma
    ja, met zo’n weer blijft je best thuis.Hoorde dat er deze nacht heel wat slippartijen waren
    denk ook niet dat we naar de kerk gaan deze” morgen. Wij moeten nog een eindje rijden, en met zo’n weer weet je maar nooit
    ik wens je nog een heel fijne dag toe
    groetjes

  7. peet

    Hopelijk zijn de uitslagen allemaal goed, en nog gefeliciteerd met je zus. Is het nog wat geworden naar Barneveld?
    In ieder geval voor jullie een hele fijne zondag nog.

  8. ineke

    Ja, voor het verkeer is het helemaal niks, dit weer. Geen risico nemen, al valt het hier in het westen wel mee vandaag. Van mij mag het weer lente worden.
    Groetjes en succes met de uitslagen.
    Ineke

  9. joke

    Hoi Wilma, we hopen natuurlijk op een goede uitslag,wel fijn zo’n club van mensen die elkaar begrijpen. Veel pleziernog en Piet sucses met bowlen.
    Groetjes.

Geef een reactie

