Zomaar wat plaatjes…

Tijdens de kerstvakantie waren we wat aan het rondrijden met de auto en kwamen we wat mooie plekjes tegen…
Ik kon het niet laten om hier en paar mooie foto’s van te maken.

Dscn2781

Dscn2786

Dscn2787

Dscn2793

19 gedachten over “Zomaar wat plaatjes…

  1. J@n.

    Leuke plaatjes Wilma. Hier in de buurt worden er ook op veel plaatsen van die exotische dieren gehouden en dan vraag ik me wel eens af hoe die zich voelen in de Nederlandse klimaatomstandigheden. Hopelijk goed.
    Gr. J@n.

  2. My life

    Hoi lieverd, ik wil je even mel;den dat ik vanmorgen mijn rijbewijs heb gehaald. Het ging erg goed en dat met al die sneuuw en ijzel. Ik ben erg blij al kan ik het nog niet bevatten , maar dat zal wel komen hoor. Ik wens je een heel fijne en mooie dag toe. Liefs XX My life

  3. Leo

    On-Nederlandseplaatjes zou je denken. Hier niet zover vandaan lopen ook lama’s en struisvogels op een boerderij. Kennelijk zijn dat de nieuwe biefstukken….
    Dank voor de lieve wensen!

  4. Pia

    Die bovenste ben ik vaak tegen gekomen op weg naar het werk in Bergambacht. Schitterend gezicht vond ik het in de specifieke natuur van de Krimpenerwaard

Geef een reactie

