Genieten!!

Wat geniet ik hier toch van!
Ik realiseer me heel goed dat dit weer voor veel mensen ook ongemak teweeg brengt hoor…
Maar wat een sprookje als je naar buiten kijkt.
De kinderen hebben vakantie en maken sneeuwpoppen, de wat ouderen houden sneeuwballengevecht…wij gaan wandelen.
Voor mijn moeder boodschappen doen, halen haar op met de auto, drinken even koffie bij een tante die alleen zit…
En GENIETEN ondertussen van de vogeltjes die we zeker niet vergeten….

Dscn2736

Dscn2737

Dscn2742

16 gedachten over “Genieten!!

  1. rietje

    goedemorgen wilma, ik geniet hier ook zo van……gelukkig loopt de busbaan hier valk voor m’n huis en heb goede schoenen, die niet uitglijden…….fijne nieuwe week, liefs rietje

  2. J@n.

    Goeie morgen Wilma. Ja, mooi is het, maar gelukkig kan ik binnenblijven, ik zou m’n nek breken…..
    Geniet er maar van, want sneeuw kan weer vlug verdwenen zijn ook.
    Gr. J@n.

  3. Leo

    Het pak sneeuw dat hier intussen ligt bedekte alles waar de vogels normaal gesproken komen eten. Dat hebben we dus als eerste maar even vrij gemaakt. Want die beestjes hebben het best lastig nu. Verder ziet het er prachtig uit natuurlijk…..!

  4. Alice

    Ha wilma, Het is echt heerlijk weer en die sneeuw is prachtig, behalve als je er door moet voor de boodschappen en zo. Van mijn mag het nog even blijven liggen.

  5. Gertiena

    Wij genieten ook enorm. Yildou vind het buiten wat minder leuk. Maar Hylke heeft al aardig wat natte kleren.

    Bij ons ook allemaal vogels in de tuin te vinden. In de sneeuwbui van gister hebben we onze voederplank snel even overdekt gemaakt. Want het voer was verstopt.

    Maar je hebt gelijk, iet iedereen vind het fijn. Er zijn heel wat mensen bij de weg die het niet zo leuk vinden. Maar ja, wij hebben het geluk, dat we niet op weg hoeven.

    Fijne dag en geniet er van.
    Gertiena

  6. ida

    Zeker is het genieten van die mooie witte wereld ,maar ongemakkelijk is het ook ! Zeker als je er op uit moet ….Dus trekken ik mij stevige laarzen aan en baan me een weg door de sneeuw .
    Gr…ida

  7. Jeroen

    Ben ik vanmorgen te vroeg op je weblog langsgekomen. Want toen stonden deze prachtige foto’s er nog niet. Heerlijk voor de kinderen he. En fijn om er zelf in te lopen. Die heerlijke vrieskou, de krakende, opgevroren sneeuw als je loopt. En genieten van al dat moois.

  8. christine

    dag Wilma
    ik geniet daar ook zo van
    de wagen blijft in de garage en ik ga bijna overal te voet
    ben deze morgen wel Elisabeth gaan ophalen, want het was te gevaarlijk voor haar om te voet te gaan, want de voetpaden zijn niet vrij
    maar anders, wandel ik en geniet van al dat wits
    wens je gezegende kerstdagen toe
    groetjes

  9. Pia

    Kon jij dan met de auto de weg op ??? Mens ik kreeg hem zelfs niet van de parkeerplaats, zelfs niet na uitgraven. Er bleef zo’n dikke ijsrand over dat ik het maar heb opgegeven. Morgenochtend in de herkansing, alhoewel ik het somber in zie voor de baas.

Geef een reactie

