Sneeuw!

Dscn2723


Alles kleurt wit:-)

Dscn2727

Dscn2730


ff de slootjes proberen πŸ˜‰

Dscn2731

en het heeft nog meer gesneeuwd! πŸ˜€

14 gedachten over “Sneeuw!

  1. rietje

    goedemorgen wilma, mooi hxc3xa9? hier ook! heb gelukkig weer nieuwe batterijen, kan ik weer foto’s maken! geniet ervan hxc3xa9? en ’n fijne zondag voor jullie allen! liefs rietje

  2. J@n.

    Het is wel mooi om te zien Wilma, maar ik kan nou niet meer naar buiten en de rommel als het gaat dooien is ook niet zo leuk.
    Tot nog toe waren we hier nagenoeg sneeuwvrij gebleven, maar op dit moment sneeuwt het hier ook volop.Enfin, dan maar genieten van het uitzicht.
    Gr. J@n.

  3. mijn gedachten

    goedemorgen Wilma. Hier sneeuwt en waait het nog steeds. Mooi, maar het wordt nu wel wat lastig lopen buiten hoor.
    Het is spekglad, de kids hier in de straat hebben van de weg een glijbaan gemaakt.

  4. My life

    Goedemiddag, ik kom jou hele fijne en goede feestdagen wensen. Geniet er vooral van en ook van het mooie natuur nu buiten. Ik krijg mijn moeder anderhalve week te logeren, en mijn broers komen met hun vrouw en kids op 2e kerstdag dus word we lweer gezellig. Maak er mooie dagen van he. Ga jij verder nog iets onder nemen of hou je het rustig. Ik zal er een paar dagen wat minder zijn door alle drukte. Iemand met een auto kan de boodschappen sneller doen , maar op een scootje moet je vaak heen en weer en met dit winter weer is dat ook nog eens fris. vandaar. Ik hou het loggen even rustig!!!! Liefs en knuf X MY life

  5. Pia

    Waaaaah Wilma alles kleurt wit….. er geen andere teint meer te ontdekken nu. De honden verdwijnen nu zelfs onder de sneeuw met het uitlaten hahaha.

Geef een reactie

