Beloofd!

Beter laat dan nooit…
Ik had jullie nog wat foto’s beloofd! Hier komen ze.
En ja het was HEERLIJK om te doen zo’n workshop chocola maken πŸ˜›

Dscn2702

Dscn2704

Dscn2706

Dscn2708

Dscn2707

Dscn2710

Dit heerlijke eindresultaat namen we mee naar huis:
Hoe lekker slecht! XXX

30 gedachten over “Beloofd!

  1. Elmar

    Wat zag je er charmant uit Wilma! πŸ˜‰
    Maar geweldig lijkt me dat zo’n workshop!
    Je hebt vast genoten van die lekker slechte dingen! πŸ˜‰
    groetjes,
    Elmar

  2. J@n.

    Enige tijd geleden heb ik een bedrijfje in Hasselt bezocht waar men zich ook bezighield met het maken van bonbons. Hier mocht ik alleen maar kijken, maar lekker dat het was na afloop!!!
    Gr. J@n.

  3. Bettje

    Morguh Wilma, leuk joh dat kapje;-)) maar wat leuk om zelf chocola te maken! En heeeerlijk! Nou ik hou ook wel van witte chocola, mmmm…fijne dag meis! Liefs, Bettje

  4. Leo

    Nou ja, wat is er lekkerder om te maken dan chocolade, vooral het ‘op’ maken is een geweldig tijdverdrijf….het lijkt mij geweldig om een keer te doen. Maar ja, ik ben vast een dure klant, een de hele eigen productie op….

  5. Monique

    Met die lepel…. da’s toch een droom! Wat een heerlijke lekkerbek workshop. Ik ben zo gek op witte chocolade.

    p.s. wat heb je je weblog mooi gemaakt Wilma. Vooral de header.

  6. Marika

    Oooh lekker chocolade… *kwijl* Ik denk dat ik erg misselijk van zo’n workshop zou komen omdat ik alles gelijk opeet.
    Nu heb ik zin in chocolade en niks in huis… oke dan ga ik maar warme choco maken hahaha.

Geef een reactie

