Het spat eraf!!!

Afgelopen zaterdag stond er een lang van tevoren bezoek gepland.
We gingen een dagje naar Belgie….
Weken geleden had ik samen met iemand de agenda’s naast elkaar gelegde en werd er druk over en weer gemaild. Voor er eindelijk een datum was Duurde het dus wel even en we keken enorm uit naar deze dag.
Na het overheerlijke ontbijt dus in de auto en op stap. Tommie aangezet en al snel zaten we op het goeie spoor.
Het weer werd slechter en een angstig gevoel bekroop mij…xc3x89xc3xa9nmaal in het plaatsje aangekomen zag ik ineens een voor mij overbekend kopje voor het raam zitten. Jawel we zaten bij het juiste adres.
Snel werd de deur geopend en werden we warm ontvangen. Na een knusse begroeting en heerlijk te hebben bijgepraat gingen  we op weg naar het prachtige BOKRIJK. Daar hebben we eerst heerlijk gegeten met elkaar en daarna een prachtige wandeling gemaakt. hierover later nog meer…
Nu weten jullie nog steeds niet met wie Piet & ik daar hebben afgesproken he…

Nou eigenlijk is dat niet meer zo moeilijk te raden natuurlijk… kijk maar naar de foto’s, die spreken voor zich!
Het was een geweldig dag en we hebben het fantastich gehad. En ja zij is inderdaad een schat van een vrouw en hem?..ach hem kende ik natuurlijk al langer.
We waren natuurlijk naar Hasselt. En waren deze dag bij hun te gast.
En over de liefde tussen deze twee….?

HET SPAT ER VAN AF!!!
Dscn2662

Dscn2663

Dscn2664

Dscn2667

Dscn2677

58 gedachten over “Het spat eraf!!!

  1. peet

    Het ziet er idd erg gezellig uit en wat leuk dat plato weer een lief heeft Maria ziet er ook heel sympathiek uit geen wonder dat ze verliefd zijn. Ze vormen een leuk stel.

  2. CorryR

    Lijkt mij ook wel wat: Plato en Maria eens ontmoeten. Zal dan zelf wel wat meer aangesterkt moeten zijn, want ze wonen niet naast de deur. Leuk, dat jij ons via de foto’s kennis laat maken met hen. Dankjewel!

  3. Feetje

    Het doet mij goed .. onze Plaat zo enorm gelukkig te zien! En nu weet ik waarom! Maria.. in de Jordaan zouden ze zeggen… Juh benne een Dijk van een Wijf!!! Oftewel je ben een kanjer! *knuffels* Leuk log lieve Nieptang

  4. assyma

    mooi wijfje heb je daar, plaat!

    ik denk dat cornelis een beetje jaloers is, die wil ook wel zo’n prachtige en lieve vrouw.

    geniet er van, ook in dit nieuwe jaar en alle jaren die nog komen!

Geef een reactie

